SEE BLOGGERS PO RAZ TRZECI!

Zapewne kto śledzi mój instagram to wie, 
że ten weekend spędziłam w Gdyni juz na trzeciej edycji See Bloggers.
Długo zastanawiałam się czy jechać lecz Moda i Takie Tam,
przekonała mnie w 100%.
Ponowne odwiedzenie Trójmiasta tym razem w porze letniej,
grało znacząco rolę!
Byłam już na wcześniejszej edycji i moge kilka tematów tutaj poruszyć!
Przygoda zaczęła się już w Polskim Busie, 
gdzie sprzedali zbyt dużą ilość biletów. 
Niemożliwe a jednak!? 
W Łodzi i Toruniu zaczęły się schody i kończyły się miejsca siedzące.
Na szczęście wsiadając w Częstochowie, 
nawet podwójne się odnalazło.

Na miejscu w Gdańsku czekała już na nas Ania z bloga Moda Na Strychu.
Oczywiście impreza odbyła się w Pomorkim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni.
Kwatera nieopodal parku więc 5 min zajmował na spacer na imprezę.
Na sobotnich wykładach już czekała na Nas Emilka z bloga Emily Imagination
którą poznałam na zimowej edycji.


Razem z Paulą zapisałyśmy się na te same warsztaty, 
gdyż mamy podobne upodobania.
Tym razem podobało mi się to, że był podział na tematykę bloga!
Fashion & Beauty, Education, Cooking, Parenting, Photo & Travel ...
Najbardziej przykuwały moja uwagę warsztaty z tematyką Fashion & Beauty, Education ...
Pomiędzy warsztatami można było wybrać swoją nutę serca, 
którą dobrała dla Nas firma FM.
Zbadanie skóry głowy to nie lada gratka, 
lecz firma Priorin była na miejscu, która Nam w tym pomogła.


Wykłady były bardzo dobrze opracowane, lecz mam kilka zastrzerzeń.
Warsztaty kosmetyczne zrobiły na mnie bardzo pozytywne wrażenie.
Firmy Eveline, Gosh, Lumene świetnie zaprezentowały swoje nowości kosmetyczne,
które każdy otrzymał w postaci upominku. 
Na See Bloggers było dużo modowych prelegentów, 
którzy mieli własne wykłady modowe.
Jemerced, ShinySyl, MeriWild, Radzka jak również Fashionelka.
Niestety mogłam być jedynie na jednym z tych warsztatów, 
Radzka jak dla mnie sie nie popisała.
Vlog to fajna sprawa, 
lecz tak na prawdę Magdalena Kanoniak nic nie wniosła na wykłady,
prócz własnych statystyk i życiu jako sława.
Firma Grant's poczęstowała Nas pięcioma rodzajami Whisky, 
które każdego rozweseliły na godzinnym wykładzie.
Wieczorem natomiast byli patronem imprezy w stylu 
Havana Night.


Nigdy nie wyjdę z podziwu Naszego polskiego Bałtyku.
Klimat, pogoda i pływające meduzy, 
które spotkałysmy przy porcie.
Niestety tym razem pogoda Nas nie rozpieszczała,
w porównaniu do zeszłorocznych wakacji.
Tym razem zakupiłam obiektyw do iphone 3w1:
rybie oko, mikro oraz makro.
Dzięki temu małemu cudeńku możnma robić na prawdę świetne zdjęcia, 
tak aby uwiecznić więcej niż selfie co widać na zdjęciach.

Będąc nad morzem nie mogłyśmy przejść obojętnie obok smażalni ryb.
Spacerując plażą i uliczkami miasta odkrywałyśmy nowe zakamarki.
Zostawiam Was ze zdjęciami, 
i klimatem panującym nad naszym morzem.
Bardzo chciałam podziękować całemu zespołowi See Bloggers,
za świetną pracę i miłą atmosferę panującą przez 2 dni.
Mam nadzieję, że gdy dostanę się na kolejną edycję 
nie będę się zastanawiała ani chwili.


CONVERSATION

15 komentarze:

  1. Świetna impreza :) Przyznam się, że dopiero ostatnio dowiedziałam się o tej imprezie :) Mam nadzieję, że być może przy kolejnej edycji uda mi się ją odwiedzić :) Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... takie spotkanie to genialna sprawa! Widać, że miło spędziłyście czas :)
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Już pisałam na blogu u Pauli, że Wam szczerze zazdroszczę :)) Chętnie wzięłabym udział w takim wydarzeniu, gdyby tylko było bliżej. Albo gdybym nie miała tylku spraw na głowie... Nieważne ;) Ważne, że Wam się podobało i wspaniale spędziłyście czas :)) Zdjęcia z efektem rybiego oka super są, a jeszcze te cztery pejzażu wyszły kapitalnie, aż nie do uwierzenia, że to z telefonu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała relacja!
    W tym roku niestety przegapiłam zapisy :( Ale w przyszłym postaram się stanąć na wysokości zadania i być może uda mi się sprawdzić na własnej skórze jak to jest. Być może nawet będzie nam dane się poznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobno było super :) żałuję, że nie byłam

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze zazdroszczę. Ja z racji ciążowego brzuszka jestem chwilowo uziemiona. ;)

    P.S. W wolnej chwili zapraszam do mnie na nowy wpis. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Wam było fajnie! nie wiedziałam o niej ale teraz to już będę czujna i mam nadzieję, że się wybiorę :)


    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna sprawa takie spotkania
    genialny blog!
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie tam :) Takie spotkania są super :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam nadzieję,że za rok w końcu dotrę;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Było świetnie! Bardzo się cieszę, że mogłam przyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym tak chciała tam być w przyszłym roku.. Zobaczymy :)!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me