XMAS TIME


Dzisiaj mamy już Święta!
Jak zapewne pamiętacie, marudziłam, że ciężko z wolnym czasem!
Trzeba wszystko robić na zapas! 
TAK i to się sprawdziło. 
Wyrobiłam się ze wszystkim. 
Ubrałam choinki, posprzątałam, trochę ugotowałam 
i wiele innych czynności związanych z przygotowaniami przedświątecznymi.


Chciałam Was wprowadzić w mój świąteczny nastroj jaki panuje w moim domu!
Kilka inspiracji, które przyciagną wzrok w tym szczególnym dniu!

Jak obyczaj stary prawi
Według ojców naszych wiary,
Pragnę złożyć Wam życzenia
W dniu Bożego Narodzenia.
Niech ta gwiazdka betlejemska,
Która świeci dziś o zmroku,
Doprowadzi Was szczęśliwie
Do spotkania w nadchodzącym Nowym Roku..

 fot. Sony Alfa 35

CONVERSATION

9 komentarze:

  1. Nooo pięknie u Cb :) I ta choineczka biała - prześliczna! ;)
    WESOŁYCH I SPOKOJNYCH ŚWIĄT :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie i świątecznie, świetny klimat !! Piękne zdjęcia.
    Dużo miłości w te Święta Ci życzę, radosnych chwil, spokoju i troszkę magii w te cudowne dni ❤

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!
    Buziaki,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne dekoracje!

    Wesołych i radosnych świąt, kochana!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale miałaś fajną i nietypową choinkę, bardzo ładnie wyglądały Twoje dekoracje :)
    Wszystkiego dobrego dla Ciebie i bliskich!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale pięknie! Wszystkiego Naj Naj;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję że miałaś rodzinne, ciepłe i wesołe Święta! Chciałam ci życzyć wszystkiego Najlepszego na Nowy Rok! Ja też zdąrzyłam ze wszystkim ale na ostatnią chwilę i Wigilię dopiero o 21wszej (bo pracowałam) ale udało się. Szkoda tylko że przerwa 2 dniowa a nie dłuższa bo dziś wracam do pracy ;/ pzdr

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me