PRZENOSIMY SIĘ DO CHIN!

Tym razem trochę kuchni chińskiej.
Dawno nie było żadnego posta kulinarnego.
Wiecie, że lubię tutaj pokazywać szybkie dania w niewysokiej cenie i dodatkowo mało chłonne.
Tym razem idzie w ruch makaron ryżowy, z warzywami, grzybkami mun oraz kurczakiem.
Wszystko przyprawiam Knor Fix do dań chińskim, curry i nutką kurkumy!
Na początek dusimy kurczaka na oleju, automatycznie grzybki mun zalewamy wrzątkiem. Na zdjęciu widać suche grzyby i już zamoczone.
Obłęd w ustach! Jak ktoś jest smakoszem grzybów.
Jak kurczak nabierze kolorytu zalewamy wcześniej przygotowanym wywarem z saszetki i dodajemy mrożonki oraz grzybki mun!
wszystko razem dusimy ok 15 min aby warzywa były gotowe do zjedzenia. 
Między czasie gotujemy makaron ok 6 min! Jak dla mnie to był za długi okres i zastanawiam się również nad przelaniem go jedynie wrzątkiem! 
Ktoś wie doradzi? Bo może źle  robię.
Całość nakładam do miseczek i dodaję sosu z papryczek jalapeno!
U mnie w rodzinie nie przepadają za ostrym jedzeniem więc każdy ma wybór wykończenia dania!

Oczywiście do takich dań nie może zabraknąć herbaty z hibiskusa, 
która jest idealnym połączeniem. 
Herbaciarką nie jestem bardziej kawoszką lecz od czasu do czasu uwielbiam napić się kwiatowych lub zielonych herbat!

Czekam na Wasze opinie odnośnie chińszczyzny! 
Co Wy jeszcze dodajecie i co zmieniacie w swoich daniach!

//
B.

 fot. Sony Alfa 35

CONVERSATION

19 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, zachwycam się! A chińszczyznę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia do książki kucharskiej się nadają,tak piękne jak obrazy! Jestem zachwycona! Ja jestem kulinarnym leniem, czasem mąż chodzi głodny, bo nie mam czasu na gotowanie obiadu... dobrze, że mamy stołówkę niedaleko domu z rewelacyjną kuchnią Pani Stasi:). Twoje danie wygląda przepysznie, ja bardzo lubię makaron ryżowy i kurczaka, ale wszystko mało doprawione ze względów zdrowotnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od czasu do czasu włącza mi się kucharka i lubię coś upichcić

      Usuń
  3. Mniam, narobiłaś mi ochoty na coś orientalnego :) Jestem pod wrażeniem zdjęć :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdjecia , nigdy nie jadłam Chińskich dań ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze mówiąc nigdy nie jadłam dań chińskich ale w końcu muszę spróbować. Wszystko wygląda smakowicie :) aż zgłodniałam !:D

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda to nietuzinkowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuchnia azjatycka zawsze jest fajną opcją na urozmaicenie codziennego posiłku :) A zdjęcia bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post! Uwielbiam azjatycką kuchnię ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam taka kuchnie :3 Cudowneeee!
    Może wzajemna obserwacja?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam chińszczyznę :-) Twoje danie wygląda bardzo smacznie :-) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i zapraszam ponownie. Dzisiaj także kulinarnie :-) www.mrsperfectblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. niektóre chińskie potrawy uwielbiam. Takie danie z chęcią bym wcinała;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me