SEE BLOGGERS PO RAZ CZWARTY.

Dokładnie tydzień temu byłam uczestnikiem IV edycji See Bloggers, która odbywa się w Gdyni.
Stało się już moim nawykiem bycie na tej imprezie, chociaż w tym roku miałyśmy razem z Moda i Takie Tam pewne "ale...." Jechać czy nie? Do ostatnich dni nie byłyśmy pewne czy tej edycji nie odpuścimy. Kolejnym problemem były wygórowane ceny noclegów, co w pewien sposób nas odpychało. Po wszelkich negocjacjach doszłyśmy do wniosku, że to już Nasza tradycja i nie może Nas zabraknąć. Do Pauli odezwały się dziewczyny  poznane na Blogowigili: Kasia z bloga Marionetka Mody oraz Patrycja Patriszja Fashion, które zaoferowały wspólny nocleg. Kasia znalazła świetny nocleg w hostelu, który nie był wcale z niższej półki. Świetna lokalizacja, cena a przede wszystkim wygląd i funkcjonalność na poziomie. W piątek o 14h już zostałyśmy zameldowana a doba zaczyna się od 16h. Miło i bezproblemowo zostałyśmy przywitane. Szybkie ogarnięcie i czas do opalania się na plaży. Takie były plany od samego początku, lecz nie wzięłyśmy pod uwagę pogody, która była paskudna. Przyznam się, że ja w ogóle nie brałam brzydkiej pogody pod lupę. Nawet nie zabrałam długich spodni a kurtkę pożyczyła mi Paula jeszcze w Częstochowie. Dlatego opalanie zamieniłyśmy na zakupy, w pierwszej kolejności płaszczy przeciwdeszczowych a nastęonie kolacja w postaci rybki. Późnym wieczorem dotarły do Nas dziewczyny. Krótka pogawędka i sen, gdyż wstawanie o 4 rano dało się we znaki.
O 11 dotarłyśmy na miejsce warsztatów, które odbywały sie w miejscu dobrze Nam znanym. Niestety w tym roku nie miałam możliwości zapisać się na wyczekiwane warsztaty. Jedyny wykład na który się zapisałam to APART & Sroki z bloga Pica Pica. Wybrano jedynie 10 dziewczyn , które wysłały swoje zgłoszenie. Razem z Paulą czujemy się docenione, gdyż zostałyśmy wybrane spośród wszystkich zgłoszeń. Dziewczyny Pica Pica dały świetny wykład o współpracy w większymi firmami. Miałyśmy przyjemność tworzyć błyskotki, które wpadną w oko niejednej Sroce. 
Dzięki życzliwości marki Gosh również udało mi się wejść na wykład i dowiedzieć się o nowościach firmy. Konturowanie twarzy nie jest mi teraz obce a dzięki nowym kosmetykom od firmy będę je testować. Na stoiskach firm, które się wystawiały można było dostać kosmetyki m.in Eveline oraz FM. Kto co lubi! 
Jak zawsze organizatorzy zrobili kawał dobrej roboty. Ania i Kuba wielkie brawa dla Was. Jak co roku wieczorową porą odbywa sie impreza integracyjna. Tym razem motyw przewodni to BOHO. Tak moje klimaty, mój styl, milion wizji stylizacji ...
Wybrałam jednak spacer po plaży z moimi dziewczynami oraz rybkę w porcie. Babskie pogawędki przy blasku księżyca. Niestety na niedzielnych panelach nie mogłyśmy uczesticzyć, gdyż powrót do domu zajmuje nam pół dnia. Mam nadzieję, że takie weekendy będą coraz częścięj a z większości Was widzę się za rok!
Images by me.

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Super fotorelacja. Również miałam okazję uczestniczyć w tym wydarzeniu. Bardzo mi się podobało i coś czuję, że w przyszłym roku także zawitam na SEE BLOGGERS :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No mam nadzieję, że za rok w końcu i ja tam dotrę ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie uczestniczyłam w takim wydarzeniu, zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna relacja! :)) Również tam byłam :)) Mam nadzieję, że pojawię się także w V edycji :D Cieszę się, że znalazłam Twojego bloga, z pewnością chętnie będę zaglądać tutaj częściej :)

    Pozdrawiam,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  5. Good pictures. bye.

    https://mygreenshopping.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i wspaniałe zdjęcia! Mam nadzieję, że za rok się zobaczymy na SEE BLOGGERS ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że za rok i ja tam zawitam i będziemy miały okazję się zobaczyć :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jej mam nadzieję, że kiedyś uda mi się tam pojechać ;)

    Pozdrawiam >> http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne miejsce, doborowe towarzystwo, nic tylko jechać i uczestniczyć :) może i mi kiedys uda się pojechać i wziąć udział pzdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Zazdroszczę! :) Nigdy nie miałam okazji brać udziału w takim wydarzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również nigdy nie byłam na See blogers

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawe wydarzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tez mialam byc! Ale ostatecznie nie udało mi sie dojechać :-( zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super relacja! Teraz ciekam na recenzje produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nas niestety w tym roku Laura wstrzymała, ale mamy nadzieję spotkać się na V edycji ;) Teraz sycimy oczy relacją ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nas niestety w tym roku Laura wstrzymała, ale mamy nadzieję spotkać się na V edycji ;) Teraz sycimy oczy relacją ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me