Miejski look x Lidl Polska

 Tym razem mam dla Was już ostatnią propozycję od LIDL Polska. Miejski look na dwa sprawdzone sposoby. Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!
Paski nigdy nie wyjdą z mody. Ubrania z tym ponadczasowym motywem od wielu sezonów goszczą w naszych szafach. Możesz połączyć paski z ubraniem w jednolitym kolorze, lub też zaszaleć, tworząc paskowy look od stóp do głów.
images Sony Alpha 35 (my sis)

Blouses Esmara x Lidl Polska
Shorts River Island
Boots Deichmann
Bag Moschino

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. och jak pięknie :) pasuje Ci czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie inne tylko bluzeczki a całkiem inaczej wygląda stylizacja! :) takie połączenia mi się podobają i super w nich wyglądasz.

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna podmianka i zupełnie inne zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, obie bluzki świetnie tu wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz zachwycająco
    Bardzo pasuje Ci czerwień
    A zestawy są idealne na wakacje nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz :)) pozdrawiam :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz :)) pozdrawiam :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo bardzo fajnie... podoba misie zestawienie kolorystyczne, takie wakacyjne
    http://wear-owska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsza propozycja bardzo spodobała mi się, świetna jest !

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawa propozycja! ;) te espadryle są urocze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna stylizacja w marynarskim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie ;) Obie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz. ;) Mogłabyś mi powiedzieć czy sama robiłaś szablon na Twojego bloga? Lub jeśli ktoś Ci pomogał, mogłabyś dać jakiś namiar? ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajnie wyglądasz! Śliczne bluzeczki! ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. najbardziej spodobały mi się buty, ale całość fajnie się komponuje :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo podoba mi się to połączenie :) jest idealnie wakacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Druga bluzka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz! Torebeczka jest ekstra! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  19. lidl ma czasem naprawdę świetne rzeczy! super look, uwielbiam marynistyczne klimaty

    ps. dzieki za mile slowa odnośnie wpisu <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw kochana, idealne połączenie kolorystyczne:* Wyglądasz ślicznie:* Pozdrawiam:*
    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, wakacyjnie i bardzo kobieco!!! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me