W góralskim stylu.

 Nasze piękne polskie góry. Tegoroczny urlop spędziłam w Zakopanem razem z moją siostrą. Siostrzany wypad, który spędziłyśmy na szlakach w Tatrzańskim Parku Narodowym. Takiego wypoczynku było mi trzeba. Świeże powietrze, piękne krajobrazy i ja, zdobywająca nowe szczyty. O tym poczytacie w kolejnych postach. Mam nadzieję, że pokaże Wam wspaniałe zakątki, których jeszcze nie znacie. 
Nawet sukienka pasuje do panującego, góralskiego klimatu. A Wy gdzie spędziliście lub zamierzacie spędzić swój urlop? Chętnie poczytam i pooglądam Wasze posty!
images Sony Alpha 35 (my sis)

Dress HERE
Shoes Deichmann
Belt Tommy Hilfiger x TkMaxx
Jewelry ByDziubeka | Apart
Watch Lorus

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. Zakopane szczerze uwielbiam, to mój raj na ziemi :)
    Piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz. Zdjęcia i stylizacja cudownie oddają góralski klimat!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna sukienka. Wspaniałe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękna sesja! Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ piękna sesja! Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjna jest ta stylizacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna bardzo romantyczna sukienka, przepiękna sesja!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna sukienka, idealnie do Ciebie pasuje <3
    W czasie chwili wolnej zapraszam do Siebie https://mrozikyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi się podobasz w góralskim wydaniu :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. O jak dawno w górach nie byłam, super Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudownie wygladasz i piekna całośc <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/pastelowa-hiszpanka-boho.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza stylizacja :) pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne zdjęcia;) wyglądasz cudownie w tej sukience:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ta sukienka jest prześliczna, koronka z tymi haftami wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny klimat zdjęć :) Sukienka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakopane jest przepiękne, bylam kilka razy- ma swoj niepowtarzalny urok o każdej porze roku :)

    Przeuroczo wyglądasz w tej sukience kochana- do tego czerwone dodatki robią mega robotę ajćććć <3
    fantastycznie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz :-) Świetnie zdjęcia :-) Pozdrawiam serdecznie Angela

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja również w te wakacje byłam w górach- świetny klimat, widać go na Twoich zdjęciach! Sukienka w połączeniu z tymi wiązaniami butami wygląda obłędnie. Naprawdę mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie sukienka przepięknie wpisała się w góralskie klimaty...Pięknie i subtelnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny look, podoba mi się sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są dziewczyny, którym pasują takie folkowe wydania bardziej niż innym. Ty zdecydowanie zawsze świetnie wyglądasz w takich zestawach, a w tej stylizacji wprost promieniejesz urodą. Sukienka jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tej sukience :) Bardzo ciekawa kreacja!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna sesja. Super fotki i klimat.
    Ja wypoczywam na drugim końcu PL.
    Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia 😊 Fajny klimat 😊 Też bardzo lubię Zakopane ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  25. służą Ci te nasze góry, przepięknie wyglądasz! rozkwitłaś w tych Tatrach! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience! Świetna sceneria :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna jest ta sukienka, śliczne zdjęcia.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  28. Góralski styl jest bardzo mi bliski

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam zestawienia w tym stylu

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me