Deser Chia z jagodową chmurką.

Uwielbiacie desery?
Kto z Nas nie uwielbia deserów? Tym razem postawiłam na deser z nasionami chia, z którymi wcześniej nie miałam do czynienia. Przyznam się, że nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy. Deser okazał się banalnie prosty do zrobienia, a większość składników miałam w swojej lodówce. Nietuzinkowy a zarazem bardzo smaczny deser stał się moim faworytem, a jego przygotowanie zajmuje mi kilka chwil. Obawiałam się czy deser mi wyjdzie. Czytałam u wielu osób, że miały problemy z ich przygotowaniem. Odpowiednia gramatura tutaj jest wskazana. Deser połączyłam z konfiturą z jagód Izerskich, który dostałam od hotelu Biały Kamień w Świeradowie Zdrój.

Co jest nam potrzebne do jego przygotowania:
200ml mleka kokosowego
200ml mleka (krowiego lub roślinnego)
3-4 łyżki nasion chia
ulubiona konfitura 
1. Wsypujemy nasiona chia do miseczki i dodajemy mleko kokosowe oraz zwykłe. Mieszamy do uzyskania idealnej konsystencji. Odstawiamy na godzinkę lub dłużej do lodówki. Mieszankę można przygotować dzień wcześniej np. wieczorem. 
2. Nakładamy wszystko do kieliszków lub salaterek. 
3. Na wierzch kładziemy "jagodową chmurkę" dałam również konfiturę na spód deseru. 
Oczywiście możecie dodać inne składniki, na które macie ochotę.

Deser jest już gotowy do podania. Trafi w każde kubki smakowe! 
Dajcie znać czy Wam również smakowało. 
images Sony Alpha 35

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Mniam, aż zrobiłam się głodna! :)
    Uwielbiam desery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszny zapisałam sobie przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie, z wielką chęcią bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam taki pudding z chia. Smaczny, zdrowy i łatwy w przygotowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie wygląda :)) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglada po prostu przesmacznie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię słodkich deserów :) ale ten na taki nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten deser wygląda przepysznie:) uwielbiam nasiona Chia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda to obłędnie aż zachciało mi się takiego deseru :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  10. to musi być pyszne! chętnie go wypróbuję :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno przetestuje przepis :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bajecznie :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda obłędnie i zapewne tak smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja, super to wygląda

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me