Sylwestrowe sushi.

Już dzisiaj Sylwester.
Dlatego mnóstwa uniesień po zmroku życzę Wam w Nowym Roku.

Życzę Wam zabawy do białego rana, 
najlepszych piosenek, 
pysznego szampana
Choć nie jestem z Wami w noworoczną noc, 
pamiętajcie też o mnie przez następny rok. 

 Wielu z Nas nie ma pomysłu na wieczorne przekąski, dlatego postawmy na kuchnię azjatycką. Jestem wielką fanką azjatyckich przekąsek, a sushi jest moim faworytem. Najszybsza i najprostsza metoda przygotowania sushi maki. Wystarczy mieć kilka podstawowych składników, które lubicie. Ja postawiłam na świeżego ogórka, marchewkę, grzybki mun, wędzonego łososia oraz paluszki surimi. 
Ryż do sushi myjemy, moczymy ok 15min, gotujemy z niewielką ilością wody oraz soli. Gdy ryż napęcznieje a woda wyparuje, nakrapiamy octem ryżowym. Ten rodzaj octu dodawany jest do ryżu, przez co podstawowy składnik sushi jest odpowiedni wilgotny i nadaje się do formowania rolek sushi. Czekamy do ostygnięcia.
Ostudzony ryż nakładamy na algi morskie, które są dostępne w większości Naszych sklepów. Robię sos z wasabi oraz odrobiny majonezu. Całość dekoruję marchewką, łososiem i pozostałymi ulubionymi składnikami. Posypuję sezamem i zaczynam dokładnie zwijać całą zawartość. Koniec algi zmaczam wodą, aby ją ze sobą skleić. I to już wszystko. Odczekuję odrobinę i zaczynam kroić sushi maki
Kto z Was lubi sushi i ma taką samą metodę? 
Czekam na Wasze informacje odnośnie Waszych sposobów. 
images Sony Alpha 35

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam sushi ☺
    Szczęśliwego Nowego Roku 😘🎉🎊🎆
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam <3 Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę się przekonać do sushi :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię sushi ale zdjęcia piękne ;)
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2018 ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. MMM pyszny Sylwester. Szczęśliwego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jednak wolę nasze polskie jedzenie ale przyznam że jest to ładnie podane! ;)
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda apetycznie.
    Ja bardzo lubię sushi i żałuję, że mój chłopak nie, bo muszę je jeść sama :((

    Zapraszam na nowy post z Sylwestra :-) Pozdrawiam serdecznie.
    Mój blog - KLIK

    PS. Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba do noworocznych postanowień muszę dopisać, żeby w końcu spróbować sushi haha. :D Pysznie to wygląda i nie wydaje się trudne w wykonaniu. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię sushi ale jeszcze nie próbowałam robić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nigdy nie jadałam sushi ;) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi narobiłaś smaka na sushi!!! Dawno nie jadłam ;)
    Śliczne paznokcie :)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    Buziaki
    http://perfectlyimperfect92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pycha aż głodna się zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja no proszę - wyglada super :-)
    Długo nie miałam przekonania co do sushi, ale jakiś czas temu miałam okazję testować naprawdę pyszny egzemplarz i to się zmieniło :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Podziwiam ;) Uwielbiam sushi ale do gotowania i układnania nie jestem przekonana ;) Sama wolę iść zjeść do restauracji niż gotować ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda obłednie smakowicie, jutro musze zrobić :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis, uwielbiam sushi!

    OdpowiedzUsuń
  17. To są zdecydowanie moje smaki

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me