Pink oversize!

My kobiety, uwielbiamy oversize! Jest wygodny i zakrywa wszystko to, co chcemy schować przed światem. Często jednak pod warstwami za dużego ubrania ginie nasza własna uroda. 
Pierwszą najważniejszą zasadą przy ubieraniu stylizacji z oversize'owymi ubraniami jest taka: nie można przesadzić z ich liczbą. Jednocześnie możemy mieć na sobie 1-2 oversize'owe rzeczy, ale w tych samych "rejonach" sylwetki. Czyli na przykład dobrze wyglądać będzie oversize'owy sweter plus obszerny płaszcz i obcisłe spodnie, a gorzej oversize'owy sweter plus oversize'owe spodnie i dopasowany płaszcz. Zawsze trzeba starać się zachować proporcje sylwetki i jeśli jedna część ciała jest doszczętnie ukryta pod warstwami materiału, druga powinna być wyeksponowana za pomocą obcisłych lub bardziej kusych ubrań. 
images Sony Alpha 35 (my sis)

Jacket Zara
Sweather Ralph Lauren
Pants Stradivarius
Shoes New Yorker
Jewelry Dedicante.pl | Apart

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Świetny sweterek, boski płaszcz iiiii jak Ci ładnie w okularach ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie wyglądasz. Piękne zdjęcia. Bardzo stylowo i ciekawie. Rewelacyjnie Ci okularach. Świetny sweter i płaszcz. Całość mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. góra stylizacji bardzo mi się podoba, piękny płaszcz, super kolory, ale dolna część stylizacji, buty i spodnie nie za bardzo . ;/ chyba założyłabym coś "lżejszego" :)
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna propozycja! sweterek totalnie mnie zauroczył ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie wszystko tutaj ma rece i nogi ;) super look! pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny płaszczyk :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Świetny sweter :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba mi się połączenie różowego swetra i białych spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mów sobie co chcesz - to Twoja najlepsza stylizacja! Wyglądasz bajecznie, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne okulary podkreślają każdą stylizacje i bardzo Ci pasują

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy oversize, przynajmniej ja :) Piękny sweter, śliczny kolor, cudownie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  12. W pełni zgadzam się z tym co napisałaś!A stylówka po prostu super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Plaszcz i sweterek najlepsze 🙈 uwielbiam takie stylizacje :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię zestawienie pastelowego różu z szarościami, ale i z beżem super się obronił Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie dobrym pomysłem jest stylowa ramoneska, chyba tu . Ogólnie mi podobają się takie bardziej stylizacje z pazurem!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me