I love to go back to his childhood.

Cosmo Sheldrake - Rich
 
Uwielbiam wracać do miejsca, w których się wychowałam oraz do ludzi, którzy opiekowali się mną od kołyski dziękuję Dziadkowie. Uwielbiam prawdziwą wieś, gdzie są kaczki, kury, króliki i inne zwierzęta domowe. Od dziecka miałam z nimi do czynienia i takie pociechy nie są mi obce również mieszkam na wsi w domku jednorodzinnym, lecz posiadam jedynie szalone psy oraz  leniwą kotkę.
Kiedy mam okazję odwiedzam dziadków, gdyż nie mieszkamy od siebie bardzo daleko.
Póki piękna pogoda, trzeba stawiać na jasne ciepłe kolory ja również tak zrobiłam.
 
ENJOY! 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
| Bluzka- NY | Spodnie- NY | Żakiet- Troll | Buty- Centro | Pasek- H&M | Biżuteria- H&M, Jubiler, priv | Zegarek- LORUS |









Zapraszam WAS również na mój
@sylviafashion
 
 


CONVERSATION

22 komentarze:

  1. świetny żakiet :) również lubię czasem odpocząć na wsi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają paznokcie. Klimatyczne miejsce. I ten króliczek <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne spodnie! :)

    xoxo,
    Claudia

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne spodnie i buciki super!:) obserwuję i zapraszam do mnie http://myloovelyfun.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. coraz bardziej zaczynają mi się podobać takie pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz ! spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, ale Ty jesteś śliczna <3 bardzo ładnie się ubierasz ;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia ja też lubię wracać czasem do czasów dzieciństwa:) obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie na trzepaku jest genialne! haha :)
    w dodatku masz naprawdę cudowny nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Starałam się aby nagłówek łączył wszystko co uwielbiam. Styl GIPSY, WILKI ORAZ DMUCHAWCE <3

      :D:D

      Usuń
  10. Piękny outfit, bardzo podoba mi się Twoja marynarka, smak dzieciństwa.... mam podobny hahah , króliczki u dziadka na podwórku, malinki prosto z krzaczka :)

    POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY, WAKACYJNY POST :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ;*** ślicznie wyglądasz ! ;))
    heh no no trzeba powiększać grono Częstochowianek ;))
    oczywiście juz tu sobie obserwuję Ciebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. oj tak też tak pamiętaj swoje dzieciństwo..super:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że na dobre polubiłaś jasne kolory ;) i dobrze, bo ładnie się w nich prezentujesz ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajne zdjęcia! Bardzo fajnie wygladasz Kochana:*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)
    /Obserwuje :*

    OdpowiedzUsuń
  15. świat w jasnych barwach to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me