My first Fashion Jewellry Box & Instagram mix

 
Od kilku dni współpracuję z nową firmą na rynku FJBOX . Firma ta zajmuje się sprzedażą biżuterii w "pudełeczkach niespodziankach". Uwielbiam różnego typu biżuterię a gdy dostałam swojego pierwszego boxa byłam pełna podziwu. Biżuteria o jakiej zawsze marzyłam w pięknych kolorach i wykonana z dobrej jakości. Biżuteria jest starannie dobrana przez doświadczonych stylistów i dostarczana prosto pod Twoje drzwi w eleganckim i ślicznym pudełeczku. Już nie mogę się doczekać kolejnego miesiąca i pudełka niespodzianki :)
 
Jeżeli chcecie również być posiadaczką takiego pudełeczka nie zastanawiaj się i zaglądaj do FJBOX. Zamawiaj swoje pudełeczko i ciesz się z otwierania  za jedynie 49.99 zł
     
 FACEBOOK FJBOX [tutaj]








 





Zapraszam WAS również na mój
@sylviafashion
 
 
 







CONVERSATION

27 komentarze:

  1. Biżuteria jest piękna, zwłaszcza kolczyki robią wrażenie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna biżuteria ;) najbardziej podobają mi się kolczyki i pierścionek :D Ale 1zy raz słyszę o tej firmie ;p

    Dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie biżuteria "zbyt kolorowa", ale jestem pewna, że Ty ją świetnie wkomponujesz w jakiś set i już nie mogę się go doczekać! :)

    buziaki kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous jewelry"! The first ring is beyond beautiful!! Your blog is really cool! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy), and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"



    OdpowiedzUsuń
  5. fakt, biżuteria jest przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta biżuteria jest genialna, szczególnie kolczyki <33
    Śledzimy Cię na insta, więc jesteśmy na bieżąco, hah.
    Udanych wakacji nad morzem <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. ooh love the earrings! so beautiful :)

    katslovefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny naszyjnik:) i zapraszam również na mojego insta... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  9. Lovely jewellry!!!!
    Happy monday doll!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czego to nie wymyślą - najpierw kosmetyki niespodzianki, teraz biżuteria :) Wygląda bardzo ładnie, ale na pewno bym na takie coś się nie zdecydowała - lubię dobrze przemyśleć każdy zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kolory! Rzucają się w oczy, takie lubię najbardziej!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. aaa, mega podoba mi się mix zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdj rozwaliło mnie!<3 pozytywnie oczywiście xD
    + świetna biżu!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna biżuteria:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna notka, bardzo podoba mi sie jak piszesz :)
    Moze wzajemna obserwacja? :D

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna biżuteria, idealna aby ożywić każdą stylizację!

    pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna ta biżu :) też mam i niedługo pościk z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach dostac takie pudeleczko - marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna biżuteria:)))
    piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kolory faktycznie :) Pierścionek marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale ładne zdjęcia! :) Ostatnie jest najlepsze! ^^
    Dziękuję że wpadłaś na mojego bloga, mam nadzieję że kiedyś tak Ci się spodoba że zaczniesz obserwować. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna biżuteria. Pierwszy raz spotykam się z takim boxem!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me