Czerwona jarzębina

"Czerwona jarzębina, szumiała gdy ujrzałam cię
Pod czerwoną jarzębiną, stałeś Ty obok mnie.


Jak czerwona, czerwona jarzębina, stałeś obok mnie
Pod czerwoną, czerwoną jarzębiną całowałam Cię.



Pod czerwoną jarzębiną, mile nam mijał czas
jej zielone, małe listki, czule wciąż tuliły nas.
....."

To jest niezapomniany weekend. Razem z Lidl Polska x Lidl Podróże wybrałam się na cudowną wycieczkę w zielony zakątek Polski. O Tym dowiecie się w kolejnym poście, 

images Sony Alpha 290 (my sis)

Shirt New Yorker
Jacket New Yorker
Pants Promod
Boots F&F

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. wow wyglądasz fantastycznie;) bardzo podoba mi się Twoja kurtka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby taka piękna, słoneczna i kolorowa jesień utrzymala się u nas jak nadjlużej - zdjęcia wyszly niesamowicie !
    Super ramonka i t-shirt- zestaw jak najbardziej moje klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie widzieć u Ciebie taką radość, pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    PS: Jakbyś mogła mi dać wskazówkę na kwadratowe zdjęcia instagrama, dawałaś inny kod niż ten z szablonu? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Rockowo, ale tak bardzo sympatycznie:) Podoba mi się i Ty jakaś taka radosna, czyżby ta czerwona jarzębina coś znaczyła?:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz! Strasznie podoba mi się Twoja stylizacja :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. super stylizacja :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pazur - podoba nam się to zestawienie! :)

    https://1but.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka super :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me