Jesienne popołudnie.

Na początku tygodnia była piękna pogoda. Słońce pięknie świeciło. Obok takiej pogody nie można było przejść obojętnie, dlatego postanowiłam zrobić kilka fajnych sesji z moją siostrą. Jak patrzę na aktualną pogodę za oknem to najchętniej nie wychodziła bym z domu, siedziała pod kocem przy kubku ciepłej herbaty i oglądała jakiś film z ulubionym aktorem. A Wy co najczęściej robicie jak jest taka paskudna pogoda? Ja dzisiejszą niedzielę spędzał gronie najbliższych a Wam życzę miłego weekendu.
images Sony Alpha 290 (my sis)

Dress Zaful
Sweather Marks & Spencer
Boots H&M
Jewelry H&M

CONVERSATION

20 komentarze:

  1. MAsz przepiękna urodę... swetry idealnie do Ciebie pasują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Świetna sukienka i sweter. Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wyglądasz obłędnie;) piękne zdjęcia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała stylizacja w każdym calu! ;) No i Ty taka promienna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ;) Taką jesień to rozumiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega połączenie! Wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! Bardzo oryginalne połączenie "warkoczy" z paskami :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia, piękny sweter :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się w stylizacji i w zdjęciach :O Genialne <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/karmelowa-narzutka.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka cudowna jesień na zdjęciach a Twoja stylizacja zachwyca :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo stylowo :) Poza tym - ależ Ty masz piękne piegi <3
    Pozdrawiam, Jo
    http://joscloset.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. extra ! podoba mi się bardzo. fajnie pasuje ten sweterek do takiej sukienki <3
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me