░ Legally Blonde ░

Odkąd sięgam pamięcią zawsze miałam słabość do koloru różowego. Jako dziecko uwielbiałam różowe sukienki, czapeczki i inne dodatki modowe, gdy byłam nastolatką zapragnęłam różowego pokoju. W tym wieku ograniczam się do małej ilości detali koloru różowego. Oczywoście prywatny laptop oraz obudowy na iPhone muszą być w tym kolorze. Jednak kiedy zaczęłam współpracę z firmą rosewholesale.com postanowiłam, że trochę zaszaleje z kolorami.
Do różowego płaszcza Legalnej Blondynki, wybrałam czarne dodatki aby stylizacja nabrała kontrastu.
ENJOY!
Brandon & Leah - You're so cold














fot. PAULINA

Dress H&M
Boots NN
Necklace TaKKo 
Sweater Ooh la la

CONVERSATION

21 komentarze:

  1. Śliczny jest ten płaszczyk! Uwielbiam róż!

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczo wyglądasz:) piękny masz płaszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie do warzy Ci w różu :) ale buty masz genialne :)

    ps. świetny blog :)

    pozdrawiam ciepło
    zapraszam też do siebie i wzajemnej obserwacji :)
    hypnotizingfashon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny płaszczyk i uroczo w nim wygladasz ! Świetne kozaki !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. My też lubimy różowy, jednak nie mamy zbyt wielu ubrań w tym kolorze :D
    Stawiamy bardziej na dodatki :)
    Świetnie wyglądasz!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) podoba mi się ten płaszczyk- może mnie nie do końca by pasował, ale przy Twojej dziewczęcej urodie idealnie się prezentuje! Zapraszam do polubienia na FB :) https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest moc! Rozowy plaszcz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Kochana :) Ja też zawsze kochałam róż :P ale teraz staram się go ograniczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny płaszcz.
    Miłego weekendu,
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, śłodziutko :))

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Sweterek bym ukradła z chęcią :D w końcu jakiś kolor a nie sama szaruga ! Brawo !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sexy outfit, baby! This short skirt just drive me crazy! Your bare legs make my cock so hard! I wanna put my cockk between your legs and shoot my sperma in your pussy!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me