Spodnie z haftami.

Haft to hit tego sezonu. Na kurtkach, bluzkach, butach i nawet spodniach. Ten hit idealnie komponuje się i pasuje do mojego stylu. Haft dodaje ubraniom unikalnego charakteru, oryginalnego szyku. Doskonałym wyborem są sukienki oraz bluzki ozdobione haftem. Warto postawić także na swetry z taką ozdobą. Moja kolekcja ubrań z haftem się powiększa i zawsze będzie idealnie komponować się z boho stylizacjami.
images Sony Alpha 35 (my sis)

Jeans New Yorker
Jersey Marks & Spencer
Poncho Lidl Polska x Esmara
Jacket Ralph Lauren
Boots H&M
Hat Mohito

CONVERSATION

25 komentarze:

  1. śliczne jeansy ;)
    Widziałam haft na koszulach i też pięknie to wygląda ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/2017/09/zapisz-sie-przetestuj-i-zdecyduj.html

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię hafty, ale chyba niekoniecznie na spodniach, bynajmniej nie na moich, bo mam za dupe wielką, żeby się czuć w czymś takim komfortowo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny zestaw :) Te spodnie wyglądają mega!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz. Świetne zdjęcia i stylizacja. Choruję na taki szary kapelusz!

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastycznie wyglądasz a spodnie z haftem uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są przepiękne i idealnie podkreśliły Twoją figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam rzeczy zdobione haftami, spodnie są na mojej liście must have :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ramoneskę z kwiatowym haftem, jest świetna i pasuje do wielu rzeczy, i tak jak piszesz, dodaj fajnego charakteru boho nawet założona do zwykłych dżinsów.
    Wyglądasz rewelacyjnie, podoba mi się ta warstwowość - ponczo, marynarka, gładki golf - zestaw idealny na jesień <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się spójny zestaw, uwielbiam takie boho.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękna stylizacja:) super kapelusz:)

    OdpowiedzUsuń
  11. jakie świetne spodnie! aż sama zapragnęłam mieć takie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się te spodnie! Super zestaw! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw :)) podoba mi się wszystko :) Super wyglądasz !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja! Kocham hafty, naszywki...na wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne zdjęcia :)
    i te spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja, a te spodnie mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia, mają w sobie taką magię *_*

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me