Warsztaty kulinarne x Lidl Polska

To już ostatnia fotorelacja z Świeradów Zdrój, gdzie byłam razem z Lidl Polska. Tym razem warsztaty kulinarne razem z szefem kuchni Michałem Matuszewskim. Przyznam się, że pierwszy raz przygotowywałam i jadłam dziczyznę. To był świetnie spędzony czas pod okiem profesjonalisty, który chętnie pomagałam nam w przygotowaniach. 

Po warsztatach czekała Nas strefa wellnes i zabiegi Spa. Wybrałam masaż ciała z chińskimi bańkami oraz gorącymi kamieniami. Taki masaż był mi bardzo potrzebny.  Po wyjściu czułam się zrelaksowana i wymasowana.

Jeszcze raz dziękuję całej ekipie Lidl Polska x Lidl Podróże za tak wspaniale spędzony czas.
images Me & Lidl Polska 

CONVERSATION

30 komentarze:

  1. Ale super! :) Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  2. No i fajnie :) Takie wydarzenia zawsze są przyjemne, tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj musiało być świetnie. :) Uwielbiam produkty Lidla!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia i...jedzonko. Lubię produkty Lidla.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa te warsztaty! I super fotorelacja, naprawdę jestem zachwycona zdjęciami! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę pobytu na takich warsztatach :D
    Na pewno pozostanę z Tobą na dłużej, pozdrawiam serdecznie <3
    W wolnej chwili zapraszam także do siebie
    http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam okazji jeść dziczyzny. Jestem ciekawa czy by mi zasmakowała :)
    Fotoleracja świetna! Takie warsztaty muszą być naprawdę wspaniałą przygodą:)
    Niesamowite pyszności!
    Masz przepiękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjęcia! Jedzonko też wygląda przepysznie :)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Same pyszności, super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Musiało być fajnie :)
    Odpowiedziałam na Twój komentarz u mnie na blogu - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym wzięła udział w takich warsztatach :D Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę że event się udał! i do tego te jedzonko! ;) wygląda smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale smakowicie to wszystko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna akcja, jak ktoś tylko lubi gotować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. chętnie bym się wybrała na takie warsztaty :) uwielbiam gotować!
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja Wam zazdroszczę tych warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejku jak ja Ci zazdroszczę że mogłaś tam być i się rozwijać <3

    OdpowiedzUsuń
  18. zazdroszczę, sama bym się wybrała na takie warsztaty! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia. Na pewno spędziłaś super czas. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Ale świetne zdjęcia - no i samo spotkanie chyba było bardzo udane...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me