Dla niej i dla niego x VABUN

Grudzień to okres prezentów i miłych niespodzianek. Taka owa paczuszka własnie trafiła do mnie. Coś dla niej, jak również dla niego. Założycielem marki Vabun jest  Radosław Majdanktóry wypuścił kolekcję perfum oraz żeli pod prysznic.
Paczka zawierała dwa żele Classic oraz Gold oraz perfumy Vabun Sport, a także Vabun for Lady. No.1 Cieszę się, że to własnie ja i moi bliscy mogliśmy przetestować markę tworzoną z pasją i zaangażowaniem.
Woda perfumowana Vabun Sport kusi zmysły i dodaje energii do działania. W perfumach przeplatają się nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Perfumy Vabun Sport są stworzone dla aktywnych i energicznych mężczyzn. Zdecydowanie pasują do osób, które nie przestają podejmować kolejnych wyzwań i stawiać przed sobą kolejnych celów. 
Woda perfumowana Vabun For Lady No.1 to perfumy stworzone przez Radosława Majdana dla żony Małgorzaty Rozenek-Majdan. Świetnie dobrane nuty perfum, dodają lekkości i świeżości. Nie są zbyt słodkie, ale czuć w nich piękne kwiatowe i leśne nutki, które sprawiają, że z każdym użyciem staniesz się ich fanką. Wejdź na -stronę- i poczytaj jaka nuta trafi do Twojego serca.
Perfumy długo utrzymują się na ciele, a także na ubraniach. Wszystkie produkty mają piękne opakowania i flakoniki, które idealnie komponują się w Naszych łazienkach. Panowie! Aby Wasz idealny zapach jeszcze dłużej trzymał - używajcie codziennie perfumowanego żelu Classic pod prysznic marki Vabun.  Idealny dla każdego rodzaju skóry, łączy w sobie aromat owoców, ostrą nutę mięty, lekką woń grejpfruta i delikatna nutę cynamonu. Pielęgnuje, nawilża i pozostawia skórę odżywioną, piękna i pachnącą. Jeżeli wolisz coś bardziej orientalnego to żel Gold jest stworzony dla Ciebie. Zpach truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu, cytrusów. Piękny, słodki aromat dodający pewności siebie. Zapach utrzymuje się jeszcze długo po kąpieli.
Kosmetyki możecie kupić w wielu miejscach : Hebe, Drogerie Polskie, Pako Lorente, Wispol, Dayli i jeszcze w kilku miejscach. 

Kosmetyki idealne na prezent, dla tych wyjątkowych!
Tym razem pomyślałam o najbliższych mi osobach. Rodzicach, którzy mnie wychowali i nauczyli wszystkiego. Byli zawsze przy mnie w tych gorszych i lepszych dniach. 
Marka Vabun oczywiście przypadła im do gustu i idealnie trafiła w ich nuty zapachowe.
"Vabun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana. Radek ma słabość do kultury indiańskiej, w związku z czym zależało mu na tym, aby nazwa perfum do tego nawiązywała. Mężczyzna Vabun jest zmysłowy i intrygujący. Uwielbia żyć chwilą, nie boi się sięgać po rzeczy, których pragnie. Taka osoba zawsze wierzy w swój niezawodny instynkt."
“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla osób pewnych siebie i własnego zdania.”

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. ale klimatyczne zdjęcia :) MOja siostra też ma te perfumy, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, milo ze strony Radka, ze dla Gosi perfumy stworzyl. Ten zapach nie mogl sie nie udac ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się czy u mnie w Anglii są bo nie widziałam a chciała bym powąchać chyba pojadę i sobie poszukam 😂❤️
    Serdecznie zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me