Sweter z szenili #letscelebrate

Kolejna odsłona kolekcji Heidi Klum #letscelebrate dla Lidl Polska, która ukazała się 7 grudnia. Tym razem prezentuje Wam sweter z szenili z ozdobną nitką. Bardzo lubię tą kolekcję, w której panuje blichtr i nutka przepychu. Ostatnie stylizacje z nutką przepychu -klik-. Dzisiaj trochę klasyki. Stylizacja dla jednym może nudna i banalna. Dla mnie zawsze pozostanie niezawodną klasyką. Prosta stylizacja, którą można założyć do pracy czy na oficjalne wyjście! Ale sprawdzi się również na co dzień. 
Oczywiście nie mogło zabraknąć mojej ulubionej biżuterii robionej metodą sutaszową. Kolczyki idealnie nadały charakteru i koloru całej stylizacji. 
Udało Wam się coś upolować z kolekcji Let's Celebrate by Heidi Klum??
images Sony Alpha 35

Sweather Lidl Polska x Heidi Klum
Jewelery Soutache Shop
Shirt Tommy Hilfiger
Pants H&M 
Boots Sequin

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Świetny zestaw! I te kolczyki - cudeńka ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie to buty tutaj urzekly ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowity jest ten sweter!!! a w botkach sie zakochałam! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz, ale to buty jak dla mnie grają pierwsze skrzypce :) Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweter, a klasykę uwielbiam! Bardzo ładnie, elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się! Świetne zestawienie :* I paznokcie mega <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow wyglądasz przepięknie i bardzo stylowo:) buty są genialne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne zdjęcia, świetny klimat, poklikałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz w tym zestawie :) Cudowne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny sweter :) aż żałuję, że nie natknęłam się na niego podczas zakupów ;) cudowną masz biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę nad podobnym stylem na Wigilię bo uwielbiam takie kokardy pod szyją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny zestaw, świetnie wyglądasz! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! To jest cudo, przepiękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest ten sweterek! Bardzo mi się podoba taki materiał. Mi niestety nic się nie udało kupić z tej kolekcji, ale Tobie gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Artykuł bardzo dobry ! zresztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me