Smakołyki dla pupila AlleZoo.com.pl

 Zawsze sprawdzam co jem, czytam etykietki i zawartość. Tak samo smakołyki dla mojego pupila. Wybieram dla niego zawsze to co najlepsze. Aby miała piękną sierść i była zdrowa.
Dlatego zawsze robię zakupy w sklepie ALLEZOO a moja Gypsy dostaje to co najlepsze w okazyjnych cenach. 

Kot należy do zwierząt bezwzględnie mięsożernychW naturalnym środowisku kot poluje na drobne ssaki, które zapewniają mu określoną porcję białka i tłuszczu oraz niewielką ilość węglowodanów i włókna. Normalne i prawidłowe dla każdego domowego kota jest spożywanie od kilku do kilkudziesięciu małych objętościowo mięsno-tłuszczowych posiłków w ciągu całej doby. Dlatego optymalnym dla niego pożywieniem jest karma mokra (dieta domowa, dieta gotowa) podawana często, w małych porcjach. Zaletą karmy mokrej jest duża wilgotność, zbliżona do pokarmu zdobywanego przez kota w naturze. W warunkach domowych często zdarza się, że kot odmawia zjedzenia posiłku wyjętego z lodówki. Rozwiązaniem tego problemu może okazać się podgrzanie wyjętej karmy do temperatury pokojowej tak, by jak najbardziej była zbliżona do naturalnego posiłku kota. Tak ogrzany posiłek będzie dla kota bardziej atrakcyjny i smaczny.


CONVERSATION

48 komentarze:

  1. akurat kotka nie mam, ale zajrzę do sklepu może Święty Mikołaj odwiedzi mojego psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny jest Twój kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super smakołyki dla pupilów :) Chętnie zajrzę do tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie odwiedze sklep, myślę że mój pies bedzie zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój kociak nie je nic poza puriną

    OdpowiedzUsuń
  7. Lekka przesada. Wiem są kociarze. Mają swoje w głowie. Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Też robię tam zakupy, głównie wybieram witaminy dla psa

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ będzie testowania! Kociak z pewnością będzie zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie smakołyki! nie słyszałam jeszcze o tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny kotek, ten czarny ogon dodaje mu uroku

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój piesek byłby zadowolony z takich dużych zakupów

    OdpowiedzUsuń
  13. Od jakiegoś czasu stawiam na produkty Puriny. Jestem z nich zadowolona, mój kotek chyba też :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę tutaj kilka dni solidnego jedzenia. Mój kotek byłby w siódmym niebie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój kot ma podobnie z zimnym jedzeniem, ale także ciepłego nie dotyka, więc po prostu karma wystawiana jest wcześniej z lodówki

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj kotek musiał być zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje zwierzaki przepadają za Puriną. Od dawana kupuje karmę tylko od tego producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kotek pewnie zadowolony. Piękne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Solidny zestaw. Smacznego dla kotka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Raj dla kotka. Znam ten sklep, mój piesek robił zakupy

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamawiałam z tego sklepu witaminy dla psiaka. Teraz będziemy kupować obrożę na pchły

    OdpowiedzUsuń
  22. Kotek musi być zadowolony, ja jeszcze nie odwiedzałam tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Też robię tam zakupy. Fajne promocje można trafić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj kotek będzie miał bardzo dobrą "wyżerkę". Kilka produktów jest mi znajomych!

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna paczka, dużo znanych mi marek!

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli chodzi o mojego kotka, Purina mu chyba najbardziej smakuje. Bardzo dobre produkty w przystępnych dla każdego cenach

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw, ale kotek coś smutny :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Zachęciłaś mnie i zrobiłam zamówienie z tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kiedyś korzystałam z usług tego sklepu i byłam maksymalnie zadowolona z cen, jakości produktów i obsługi!

    OdpowiedzUsuń
  30. Pupil musiał być zadowolony. Kapitalne zamówienie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja unikam podgrzewania karmy, ale odpowiednio wcześnie wyciągam ją z lodówki, aby nieco się zbliżyła do tej temperatury pokojowej. Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Same ciekawe informacje można tutaj znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  33. Robiłam kilka razy tam zakupy. Fajne promocje można trafić

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwszy raz słyszę o tym sklepie, ale ich asortyment wygląda naprawdę dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  35. Онлайн-магазин имеет значительное число плюсов, в ряду каких нужно выделить высокий уровень защиты осуществляемых операций. Портал Hydra RU реализует определенные товары на всей территории бывшего СССР. Всем посетителям сайта ссылка на hydraruzxpnew4af доступен громаднейший перечень гаджетов, какие нет возможности купить в рядовом маркетплейсе.

    OdpowiedzUsuń
  36. Regularnie zamawiam z tego sklepu i jestem bardzo zadowolona. Nie tylko z jakości obsługi, ale również z jakości samego asortymentu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Znam sklep. Kupuję tam karmę dla psiaka.

    OdpowiedzUsuń
  38. Łoooo jaka potężna paka smakołyków! Kociak musiał być zadowolony :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Nieźle! Ale paczka :D Lubię robić zakupy dla mojego zwierzaka :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Coś dla pieska na pewno bym wybrała

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiciuś zadowolony. Taaakie zapasy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie robiłam jeszcze zakupów w tym sklepie. Myslę, że wybiorę coś dla swojego pupila

    OdpowiedzUsuń
  43. świetny wpis i dobre polecajki :D rasowy kot brytyjski długowłosy to musi dostawać to co najlepsze, więc także markową karmę, szczególnie taką wspierającą zdrowy wygląd futerka, które to jest charakterystyczną cechą brytyjczyków - przynajmniej jeśli mamy tego o niebieskim umaszczeniu :D

    OdpowiedzUsuń
  44. odpowiednia karma i smaczki są oczywiście bardzo ważne, ale trzeba myśleć też o innych psich sprawach :D zapewnić mu dobre legowisko, rozrywkę na spacerach, zabawę no i o zdrowie - szczególnie psy-seniorzy czy psy pracujące powinny regularnie się pokazywać na kontrolach, a razie czego udać się na tomograf na zwierząt czy na usg by wiedzieć co dolega pupilowi :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me