Moja prywatna oaza spokoju.

Dzień dobry tym razem przychodzę do Was z inspiracjami wnętrza.
Wiele osób zapewne zgodzi się z tym, że taki dom, w którym nie ma chociażby jednego obrazu, zdjęć na płótnie czy choćby plakacie jest tak jakby pusty. 
Takie miejsce, to najzwyczajniej w świecie nie dom, w którym spędza się miło i rodzinnie czas.
Oczywiście takie postawienie sprawy jest dosyć kontrowersyjne, wiadoma kwestia gustu. 
Nikt nikogo do niczego nie może zmusić. 
Jednakże zapewne wszyscy zgodzą się z tym, że co jak co, ale jeżeli zależy nam na ładnym salonie, pięknej sypialni czy powiedzmy takim gabinecie, w którym panuje prawdziwa atmosfera pracy, nie może się obyć bez obrazu.

Dlatego u mnie w salonie czy sypialni zawsze jest coś powieszone czy nawet oparte. 
Nawet w kuchni mam powieszone obrazy vintage.
Dlatego lubię robić zakupy w internetowym sklepie https://wydrukidladomu.pl/
Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą.


 

CONVERSATION

59 komentarze:

  1. Zielone dodatki pasują wszędzie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kącik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja już dzisiaj komentowałam to zdjęcie na insta :P
    i ja jestem jedną z tych, która bardziej stawia na zdjecia, aniżeli na obrazy :P hehe

    Ale widzę, że klimat w domu lubimy bardzo podobny <3

    Świetna boho osłonka na kwiata i ten plaster drewna- też uwilebiam takie akcenty <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dom jest miejscem, gdzie wypoczywamy i spędzamy czas z rodziną. Ważne, żebyśmy w nim czuli się bezpiecznie i swobodnie. Dla mnie istotną rolę odgrywają rośliny w domu. Uważam, że nie powinno ich zabraknąć. Dodają pomieszczeniom powiewu świeżości. Poza tym obrazy też są ciekawym uzupełnieniem, tylko musimy je odpowiednio dobrać do naszego wnętrza :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś pięknego... bardzo pasuje do wnętrza i świetnie komponuje się z jasnymi delikatnymi ścianami. Ja już od dawna myślę o jakimś fajnym dodatku w postaci plakatu czy obrazu na płótnie. Do tej pory zamawiałam właśnie obrazy na płótnie przedstawiające ważne dla mnie rodzinne zdjęcia, ale widzę, że takie mniej osobiste obrazy też świetnie się sprawdzają w dowolnej przestrzeni. Dzięki za inspirację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Sama mam całą masę zielonych dodatków w domu, zdecydowanie mój ulubiony kolor, a do minimalistycznych wnętrz pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super szafka, uwielbiam meble w takim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście, oaza spokoju 🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się ta komoda, obraz idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Po raz kolejny jestem mile zaskoczony jak mocny efekt może dać proste połączenie. Biel i soczysta zieleń są po prostu rewelacyjne, ciągle na czasie i jak dla mnie ciągle ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie urządzone, podobają mi się leśne dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega mi się podoba ten obraz. Uwielbiam takie naturalne wzory

    OdpowiedzUsuń
  13. Jedna rzecz potrafi zrobić efekt. Ładny obraz wybrałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie miejsce w domu to marzenie! Można się wyciszyć, zebrać myśli, zrelaksować. Moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Tego typu kącik w domu to bardzo inspirujące miejsce! Wyobrażam sobie, jak cudownie spędza się w nim czas :))

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna komoda i obrazek :) u mnie oaza to łóżko z grubym materacem, ciepły gruby koc i duże lniane poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ładny kącik :) ja sobie zrobiłam do relaksacji wielką pufę do siedzenia ze sznurka, do tego poduszki z włóczki bawełnianej i puchowy kocyk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten obraz. Chyba poszukam sobie podobny do domu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przytulne miejsce. Bardzo podoba mi się ta komoda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne dekoracje. Biel i zieleń ładnie ze sobą współgrają

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że każdy powinien sobie taką zbudować! Twoja mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam taki styl mebli. Moja inspiracja przy ostatnim remoncie!

    OdpowiedzUsuń
  23. ja lubię wszelkiego rodzaju rękodzieło ceramiczne, szklane, tekstylne, byle było oryginalnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W ostatnim czasie bardziej przyłożyłam sie do dekoracji wnętrz. Kiedyś nie przykladałam do tego uwagi, obecnie o wiele lepiej czuję się w mieszkaniu, które jest spersonalizowane pode mnie. Zdecydowałam sie na spokojne kolory bazowe: biel, beż oraz szarość. Natomiast szaleje dodatkami
    kolorowymi kocami
    zasłonami
    jak rónież pokusiłam się na czerwone krzesło ;)

    Na ścianie mam również kilka oryginalnych plakatów.

    OdpowiedzUsuń
  25. dobrze jest mieć taką oazę u siebie w domu, w końcu odpoczynek to ważna rzecz :) zarówno nowoczesne projekty hoteli, domów, mieszkań powinny zawsze uwzględniać strefę dla relaksu

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna komoda. Uwielbiam meble w takim stylu, może kiedyś się zainspiruje!

    OdpowiedzUsuń
  27. też ostatnio urządzałam sobie oazę spokoju, dzięki temu że mam karnisz elektryczny i włącznik światła typu klaskacz to mogę bez wstawania z łóżka zgasić sobie światło i zasłonić zasłony wieczorem :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładnie wyglada ta komoda. Jestem fanką takiego stylu!

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie w domu meble tylko w tym stylu. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepięknie to wszystko się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna komoda. Podobają mi się te plakaty na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  32. my ostatnio wymienialiśmy drzwi wewnętrzne drewniane i wewnętrzne parapety i to już zrobiło swoje, dom wygląda zdecydowanie lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  33. w mojej oazie zawsze musi być cicho i chłodno, nie znoszę zgiełku i upałów. dlatego dobrym zakupem była klimatyzacja mitsubishi, jak również zainwestowanie w dobrą izolację akustyczną

    OdpowiedzUsuń
  34. Udało się Ci się wszystko naprawdę dobrze opisać

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ten obraz. Pozazdrościć takiego konta

    OdpowiedzUsuń
  36. Widzę bardzo dużo książek, czyli to co lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  37. W moim mieszkaniu brakuje mi takiego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  38. moją oazą spokoju jest łazienka - urządzona w stonowanych barwach, z dużą białą wanną wolnostojącą w której mogę spędzić cały wieczór wygrzewają się. do tego zapachowe świece i musujące kule do kąpieli i można poczuć się luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. świetny blog i ciekawe treści.

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny post! Chcielibyśmy wyróżnić twój post, jeśli jest to możliwe?
    Skontaktuj się z nami ­Alina.von-Lipinski@uni-bayreuth.de

    OdpowiedzUsuń
  41. W moim mieszkaniu brakuje mi takiego miejsca. Te plakaty bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajnie to wszystko skomponowane :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przytulnie. Przydała by mi się taka oaza

    OdpowiedzUsuń
  44. moja oaza spokoju to mała wanna z hydromasażem, dookoła świece zapachowe, odżywce żele i płyny do mycia, a do tego maseczka na twarz i mogę leżeć w ciepłej wodzie przez godzinę :D

    OdpowiedzUsuń
  45. moja oaza spokoju to ogród :D dookoła drzewa dające cień, pięknie pachnące sadzonki lawendy, wygodny rozkładany leżak i można tak się relaksować cały dzień :D zdecydowanie lepiej odpoczywać na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnym rozwiązaniem dla ciebie byłaby tapeta leśna do sypialni, skoro widać po dodatkach i obrazach że lubisz takie motywy :) miałabyś wtedy prawdziwą oazę spokoju po całości, nie tylko taki kącik :D teraz fototapety robi się na wymiar, na zamówienie, są nawet takie samoprzylepne więc montaż jest prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. każdy powinien mieć taką oazę spokoju, by móc dobrze wypocząć, w końcu to podstawa dobrego samopoczucia, zarówno fizycznego, jak i psychicznego :) szczególnie dobrze wykonany projekt sypialni jest bardzo ważny, bo w końcu to tam się relaksujemy zazwyczaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. moja oaza spokoju jest w łazience ;) mam wielką wannę do której nalewam sobie gorącej wody z płynem do kąpieli. potem zgaszam światło i zapalam świece zapachowe z naturalnego wosku o ciepłym, przyjemnym aromacie i tak mogę się relaksować przez godzinę :D najlepiej jeszcze z maseczką na twarzy i na włosach, to wtedy przez tak dlugi czas to wszystko mocno zadziała :D

    OdpowiedzUsuń
  49. zdecydowanie dobrze było zainwestować w dom drewniany całoroczny na działce poza miastem. cisza, spokój, z dala od sąsiadów, tylko czyste powietrze, śpiew ptaków i przyjemny leśny zapach. w mieście nie da się tak dobrze wypocząć jak poza nim, bo zawsze jest za głośno, za tłoczno i tak dalej...

    OdpowiedzUsuń
  50. mi się marzy taka oaza w stylu glamour, na bogato - lampy kryształowe, marmurowe posadzki, tapicerowane meble, nowoczesny sprzęt audio-wideo - szkoda tylko że budżet na razie ograniczony, ale wierzę że jednak kiedyś moje marzenie się ziści :D

    OdpowiedzUsuń
  51. oczywiście że ładny wystrój pomieszczenia i klimat mają na nas wpływ, ale zasadniczo spokój jest w głowie, w nas, nie powinien być uzależniany od warunków zewnętrznych :) ja się skupiam na wewnętrznym spokoju - unikam stresu, jestem asertywna, robię plany. do tego polecam odprężające kąpiele z lawendą, oleje CBG do picia, czy muzykę z odgłosami natury do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowite że tak pieknie o tym piszesz.

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me