DROGA DO NIKĄD x BURGUND

Jesień powoli zaczyna pojawiać się na dworze, lecz nie zakładam jeszcze szalików i chust. To jeszcze nie ich pora! Staram się cieszyć słonecznymi dniami i najczęsciej ubierać się stosownie do pogody. Tym razem znów powróciły dzwony i ulubiony burgund. Uwielbiam ten kolor już od tamtego roku kiedy wyszukałam poncho w tym kolorze. Powoli wracam do żywych po lekkim przeziębieniu. Mój tygdniowy urlop spędziłam popijąc herbatę z miodem i cytryną oraz posiłki z nutką czosnku. Mam nadzieję, że następnym razem na urlopie bardziej poszaleję. 
images Sony Alpha 35 (my sis)

Pants H&M
Bag Zara
Boots Zara
Shirt HERE
Jewelery H&M | ByDziubeka | Lilou
Belt sh

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Na mnie tez czekaja juz tylko jesienne sesje. Wszedzie rude spadajace liscie :) Ale przyznam, ze lubie taki klimat zdjec! Maja to cos ! :)
    A stylizacja swietna! Pasujaca do Ciebie! Piekna bluzka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez uwielbiam tą porę. Jest kolorowo i można poszaleć z swetrami :)

      Usuń
  2. bardzo oryginalna to bluzka i ma dość nietypowy kolor, no i ten haft - super! :) Życzę zdrówka i nie choruj na urlopie! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No urlop w tym roku jeszcze mam mieć wiec bede zdrów jak ryba :)

      Usuń
  3. Bluzka jest bardzo niepowtarzalna piekny kolor ten haft to juz hit sezonu. Dzwony torba z fredzlami I jest Klimat. Do Tego Piekne zdjecia. Pzdr www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam dzwony. A bluzka bardzo klimatyczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna bluzeczka, wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So nice location and I love your style and your jeans! Xo
    http://pazzadimoda.blogspot.it/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa stylizacja :)

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie jakoś dzwony nie przekonują :C

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień i burgund to duet idealny :) świetna stylizacja :) Uwielbiam Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo. Miło mi to słyszęć. Staram się zakładać to w czym czuje się najlepiej :)

      Usuń
  10. Jak ktoś chce się poczuć lekko jak ptak, zwiewnie, delikatnie, a jednocześnie lubi oryginalny styl i jest artystyczną duszą powinien wpadać do Ciebie i ładować akumulatory:). Mi dzwony zawsze poprawiają humor, mam bardzo podobne tylko z Orsaya i jestem z nich szalenie zadowolona. Bluzka genialna. Szkoda, że choróbsko dopadło Ciebie na urlopie, to nigdy nie jest miłe, człowiek chce odpocząć, a tu musi walczyć z samym sobą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Madziu za tak ciepłe słowa. Jest mi niezmiernie miło :)

      Usuń
  11. Rewelacja, bardzo mi się podoba zestaw ;).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wonderful
    Kisses for you
    New post

    OdpowiedzUsuń
  13. Bluzka po prostu powala!!! Ślicznie Ci w tej stylówce, jestem zauroczona, gapię się i gapię! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudnie! Wyglądasz jakbyś właśnie rzuciła pracę, sprzedała cały dobytek i wyjechała w świat :D

    OdpowiedzUsuń
  15. BArdzo oryginalnie bardzo stylowo ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Doskonale wpisałaś się w trendy sezonu stylowa dziewczyno!

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny masz styl :D bardzo mi się podobają spodnie i torebka ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam jesień nawet tą deszczową ale tylko wtedy gdy siedzę w domu z ciepłym kocem i kubkiem herbaty ;) cudownie ci w burgundzie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz nieziemsko!! :) Mega stylizacja. Ja nadal nie mogę się przekonać do dzwonów, ale ty wyglądasz super! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna stylizacja ;) chociaż ja nie założyłabym dzwonów, już ich nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. genialny outfit, styl boho rządzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny klimat zdjęć idealnie pasuje do zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna, jak zawsze! ..a zestw idealny :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna stylizacja! Wyglądasz przepięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity post. Warto tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Niesamowity post. Warto tutaj zaglądać częściej.
    Pozdrawiam serdecznie, Oliwia Mrozowicz.
    http://oliwia-mrozowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mogę się napatrzeć :) Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zakochałam się w tym look'u! Wyglądasz niesamowicie, każda część do siebie pasuje, a Ty prezentujesz się zjawisko, do tego ten klimat zdjęć!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me