GUNS N' ROSES

W tym roku na festiwalu Coachella, jednym z wystepujących zespołów był Guns n' Roses. Zazdroszczę wszystkim, którzy mogli brać udział w tym show. Guns N’ Roses wydali sześć albumów studyjnych, sprzedając ponad 100 milionów egzemplarzy na całym świecie, w tym 45 milionów w USA. Amerykański zespół hardrockowy, założony w Los Angeles w 1985 r. Oryginalny skład, w którym zespół podpisał kontrakt z wytwórnią Geffen Records w roku 1986 wyglądał następująco: Axl Rose (wokal), Slash (gitara prowadząca), Izzy Stradlin(gitara rytmiczna), Duff McKagan (gitara basowa), Steven Adler (perkusja). Bluzę z limitowanej kolekcji dorwałam w sh za dosłownie parę groszy. Idealna na chłodniejsze dni, gdyż jest bardzo ciepła. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła ich usłyszeć na żywo!
Znaleziony obraz
images Sony Alpha 35 (my sis)

Blouse Guns n' Roses
Jacket HERE
Pants New Yorker
Bag Jane Shilton
Boots F&F
Watch Lorus

CONVERSATION

35 komentarze:

  1. Świetny zestaw, uwielbiam tego typu spodnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjnie! T-shirt jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialnie w takim rockowym wydaniu wyglądasz! Świetna koszulka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcieć to móc :) Na pewno dostaniesz się na koncert :)
    Świetna, mocna stylizacja :) Jestem zaskoczona :) W takim rockowym wydaniu Cię jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tu Takiej nie było. Chociaż nie powiem bo czasami ubieram sie podobnie na codzień

      Usuń
  5. Prawdziwa fanka i oczywiście stylizacja genialna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! rockowy outfit jetem jak najbardziej za ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw! Mam podobną koszulkę :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie koszulki gdzie motyw odgrywa duza role

      Usuń
  8. cudownie wyglądasz <3 pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look!

    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja podoba mi się mega <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, bluzka mi się bardzo spodobała! :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me