WHITE STREET

Czasami nawet ja potrafię założyć coś eleganckiego. Tym razem założyłam ukochane szpilki, które w tym roku zaniedbałam bo nie było okazji ich założyć. Do boho stylizacji czasami nie pasują :) a w tym roku działam już na maxa z takimi stylizacjami. W wydaniach boho czuję się najlepiej oraz najbardziej komfortowo! To takie moje odzwierciedlenie duszy. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się spełnić marzenia i udać się na wycieczkę do Los Angeles. Odwiedzić te wszystkie gypsy butiki i zaliczyć festiwal Coachella. Powoli niektóre skromne marzenia się spełniają więc kto wie?! może i te się spełnią. Trzymam kciuki za siebie i za Was, gdyż każdy ma jakieś duże i małe marzenia. Wszystkiego Wam nie mogę zdradzić lecz przekonacie się w swoim czasie!
images Sony Alpha 35 (my sis)

Dress HERE 
Heels Guess
Bag Gucci x ChosenBy.eu
Jewelry Lilou | ByDziubeka
Watch Top Secret

CONVERSATION

50 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia ! ;*
    Trzymam kciuki za spełnienie marzeń ;)
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/10/watch-blogger-shop-online.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Stara - to jakby co jedziemy na tę Coachellę razem :D
    Ja też bardzo chciałabym tam pojechać ;P

    Tobie jest dobrze w boho, ale masz taką figurę i tak specyficzne rysy twarzy, że i wszelka elegancja nawiązująca trochę do minimalizmu bardzo Cię zdobi.
    Bo choćbyś założyła coś bardzo prostego, to i tak w tym nie zginiesz i przyciągniesz uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie się prezentujesz, pasują Ci takie sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba marzyć żeby się spełniało :) nietypowy zestaw u Ciebie ale klasa jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, tak tak boho bezapelacyjnie pasuje do Ciebie! :) Ale ...wow! W tej eleganckiej stylizacji wygladasz naprawde olsniewajaco pieknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam zestawy w bieli :) fajnie się prezentuje sukienka razem z chokerem w ten sam wzór!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja! Bardzo mi się podoba, a buty z miła chęcią bym Ci podkradła! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle kobieco ... Ulice Paryża, Mediolanu czy NY nie powstydziłyby się Ciebie ...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ mi się podoba ta Twoja sukienka! Wyglądasz obłędnie!:) W takim razie życzę spełnienia marzenia!:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  10. Szpilki pasują do Ciebie i to bardzo. Calość bardzo elegancko wyszła. Torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szpilki pasują do Ciebie i to bardzo. Calość bardzo elegancko wyszła. Torebka super!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz, świetna sukienka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham, kocham, absolutnie kochaaam tę sukienkę!!! <3 :))) Ślę buziaki! :***
    www.GosiakSimplySoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylówka, fajnie wygląda:). Ładne włosy:).
    Ola, BaBassment.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziekuje bardzo za tak ciepłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz ♥ Mi też się marzy Coachella ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie <3 cudowna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietny zestaw !
    Bardzo pasuje do Ciebie :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. ta sukienka jest genialna! muszę ją mieć! a ty wyglądasz w niej przepieknie <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Urodzona modelka! Jesteś piękna :)
    stylizacja mi się podoba, robi wrażenie :)

    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja, wyglądasz pięknie <3
    Podoba mi się w sukience ta góra :)

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale pięknie! I naprawdę śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, ale ty cudownie wyglądasz <3
    Piękna sukienka :)
    Też mam wiele marzeń, ale nie wiem czy mi się spełnią :)
    Oby tobie się spełniły :)

    Zapraszam :) Jeśli ci się podoba - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega sukienka!
    Posiadam bluzkę w identycznym wzorze.
    Pozdrawiam♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I w takim wydaniu świetnie się sprawdziłaś. Twoje nogi wydają się niebotyczne w tej sukience i szpilkach :)

    Miłego weekendu!
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyglądasz! Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! Uwielbiam zestawy inne niż u wszystkich! Oryginalne!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me