Oldschool Shirt Honda

 

Często podczas wycieczek ubieram się wygodnie i sportowo. Tak aby zdobywanie nowych szlaków nie stwarzało Nam problemów. Tym razem postawiłam na klasykę z dawnych lat czyli odchool shirt HONDA ze sklepu Enduro.
Oldschool w wolnym tłumaczeniu oznacza tyle, co stara szkoła, a moda jak wiadomo czerpie inspiracje zewsząd. Wprowadźmy do naszej garderoby elementy oldschoolu, ale tym razem zróbmy to na własnych zasadach.
Uwielbiam ciuchy, które wyglądają na niczym wyjęte żywcem z lat 70-tych. To jak dla mnie czasy bardzo „barwne” i na swój sposób ciekawe na tyle, że obecne nie są dla mnie nazbyt interesujące. Z większą chęcią i zaangażowaniem przeglądam ubrania czy stylizacje stare, mające przeszłość. 

W sposób oldschoolowy i sportowy ubierały się dzieciaki sięgające po rozciągnięte T-shirty (z wyrazistym nadrukiem), trampki i jeansy (np. dzwony). W stylu oldschool można także udekorować wnętrza, które będą w ten sposób ozdobione przyciągającymi wzrok dodatkami jak duże zegary, lampy jak reflektory itd. Dodatkowo oldschool dotyczy również grafiki komputerowej, kształtu samochodów czy nawet wyglądu rowerów. Chcąc ubrać się oldschoolowo i sportowo wystarczy dobrać takie elementy garderoby jak trampki (air maxy, conversy czy buty z charakterystyczną „muszelką” na czubku – Adidas Superstar), a do tego bluza o sportowym kroju, ale z wysokiej jakości materiału (gładki i matowy). Oldschool to stara szkoła, więc można zajrzeć do garderoby osób już dorosłych, które być może w ten sposób ubierały się w okresie swojej młodości. 


Shirt ENDURO
Shorts Zara
Shoes Guess
Sunglases New Yorker

CONVERSATION

34 komentarze:

  1. Kiedyś nosiło się takie. Teraz nie ten wiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta koszulka, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra czarną bym przygarnęła chętnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zestawienie :) Ja lubię takie oldschoolowe rzeczy, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają takie koszulki. Chętnie był założyła taką w ciepłe dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brakuje w tle tylko Harleya Davidsona :)) fajne zdjęcia i fajna zabawa !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna sesja, do tego ta stacja nadaje charakteru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mocno 90 lata w USA. Kapitalnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie Old school. Lubię takie sesję w stylu vintage

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw. Napewno wygodny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się ta sesja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Super koszulka, fajny klimat na zdjęciach pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wygląda musze przyznać.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapitalny pomysł na sesję, uwielbiam taki styl retro

    OdpowiedzUsuń
  15. Mocny vintage, mi się bardzo podoba - uwielbiam takie klimaty

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama z okazji nowego roku postanowiłam zrobić porządki w szafie ;) Niestety do szafy kapsułowej jeszcze daleko, ale bardzo mi pomogło wybranie kolorów, też nie noszę czarnego, trzy podstawowe biały, szary i beżowy i trzy dodatkowe zielony, niebieski i czerwony plus wzory w tych kolorach i jedna klasyczna mała czarna, czasem potrzebna. Reszta ubrań poszła do nowych właścicieli, została połowa z tego co miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zafascynowana takimi klimatami. Uwielbiam retro sesje, chętnie w przyszłości przeniosę się w czasie do 90!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idealnie udało Ci się odwzorować Klimat. Stylizacja, tło, filtr - dosłownie wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  19. Od razu kojarzy mi się z ulubionym serialem osadzonym właśnie w takich klimatach

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki czarny. Ja w nim śpię, bo jest za duzy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie. Akurat robi się ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny tshirt, uwielbiam takie klasyczne klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie udało Ci się odtworzyć Klimat. Super sesja!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatnio wybieram takie luźne stylizacje. Koszulka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne modne spodnie letnie :D większość jest zapinana na zamek i guziki, albo są typowo dresowe tylko ze ściągaczem, a te prezentują się rewelacyjnie :) sama może białych bym nie wzięła, ale jakby były jakieś ciemniejsze to i owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa stylizacja. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta koszulka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się taka stylizacja

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me