Nadszedł czas na wrzos.

Kto z Nas nie uwielbia biżuterii! Każda kobieta jest jak sroka, kupuje wszystko co się świeci i błyszczy!
Sama wiem po sobie, gdyż mam sporą kolekcję. Ostatnio odkryłam wspaniały sklep SILVERIS.PL z piękną biżuterią, dobrej jakościowo oraz w przystępnej cenie.
Łańcuszki są jednym z najbardziej cenionych elementów biżuterii, zarówno damskiej jak i męskiej. Odpowiednio dobrany do okazji i stylu łańcuszek podkreśli styl i elegancję. Zarówno złote, jak i srebrne łańcuszki możesz dobrać pod kątem rodzaju splotu, szerokości czy długości, tak aby idealnie wyglądał w każdej sytuacji. 


CONVERSATION

20 komentarze:

  1. Świetnie się prezentuje ten wrzosowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również lubię ten odcień. Jestem kolorystyczną wiosną. Nie jest mi dobrze w bardzo jasnych pastelach, jednak chętnie zabieram się za takie ciemniejsze pastelowe barwy. Jak wspomniany tutaj wrzosik :)

    W stylizacji marynarka prezentuje się bardzo sportowo. Mam kilka takich marynarek w swojej szafie. Lubie je za uniwersalność. Przy odpowiednim doborze dodatków marynarka moze służyć zarówno w stylówkach sportowych jak i eleganckich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak chyba każda kobieta uwielbiam biżuterię. Uważam, że to jest nieodłączny element każdej stylizacji. Mimo niewielkich rozmiarów, może dodać odpowiedniego charakteru. Twój łańcuszek jest śliczny. Przejrzałam już stronę silveris i też znalazłam coś dla siebie. Poza tym bardzo podoba mi się Twoja marynarka. Wrzosowe odcienie to moje ulubione barwy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny kolor! Jestem jego ogromną fanką

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalna sesja, ma swój uroczy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ci pasuje ten kolor, u mnie sprawdzają się za to mocniejsze barwy :) kiedy wrzucisz nowszy post modowy, dawno żadnego nie było :( u mnie na jesień dominują barwy ziemi, typu brąz, butelkowa zieleń, do tego torba skórzana vintage, wysokie botki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym się nie odważyła, ale ty pięknie wyglądasz w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych kolorów jeśli chodzi o ubrania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny odcień fioletu, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten kolor, wrzosy tez lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiaty wrzosu uwielbiam. Zawsze jesienią musze je mieć w domu

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi się ciepło zrobiło. Piękny naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja. Chętnie wróciłabym do tego letniego klimatu :))

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie nadszedł czas na kolorowe długie spódnice z jedwabiu i topy z dużym dekoltem :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wrzosowisko to piękne tło do zdjęć, szczególnie latem i jesienią :) moim ostatnik hitem modowym stały się bransoletki damskie z hematytu oraz takie kolczyki koła jak twoje, tylko z kolorowymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko fajnie się komponuje

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me