Marynarskie paski #letsdenim

Paski w stylu marynarskim to jeden z najbardziej popularnych wzorów tego lata. Obecne na T-shirtach, spódnicach, spodniach i sukienkach goszczą w wakacyjnej garderobie każdej modnej kobiety.
Ja tym razem ulubione paski połączyłam z klasycznym denimem, który pochodzi z kolekcji Lidl Polska #LETSDENIM by Heidi Klum. Taka klasyka jest najlepszym rozwiązaniem, nie tylko na spacer po nadmorskim deptaku. 
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi

Total look Lidl Polska x Heidi Klum
Bag New Yorker
Shoes New Yorker

CONVERSATION

29 komentarze:

  1. Dzisiaj również jestem w pasy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobasz w tej nowej fryzurze! Wyglądasz bardzo świeżo i młodo! Widzę, że kolor też zmieniłaś!

    Moim zdaniem jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paski tak bardzo do Ciebie pasuja <3 wygladasz jak milion dolarow ;) pozdrawiam i zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Marczaku ❤ koloru juz nie robilam od 1,5roku. Sam sie caly czas zmienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia i świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniale dobrana stylizacja :D Najbardziej podoba mi się kolor chustki dobrany pod letnią bluzkę w paski https://zoio.pl/odziez-damska/bluzki/krotki-rekaw/ ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw, ja w tym roku niezmiennie jestem zakochana w pasach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look! czerwona bandana dodaje całości charakteru ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja rewelacyjna! prosta ale tyle ma w sobie wdzięku, że trudno oczy oderwać :) a z tą grzywką wyglądasz fantastycznie!!! jest moc! :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak paski to hit tego sezonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię ostatnio ciuchy w paski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pasują do Ciebie takie 'dodatki' czerwonego ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, fajna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam pasiaki a w zestawieniu miodnego jeansu i haftów to juz w ogóle. Wygladasz rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie połączenia, o apaszce bym nie pomyślała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniale wyglądasz. :) Też mam ciuchy z tej kolekcji! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz w tym zestawie :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. ślicznie wyglądasz! tak lekko i dziewczęco <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Bambi, ślicznie Ci z grzywką !!!
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. very nice post dear, like it :)
    have a nice weekend!
    xoxo,
    Tijana

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ahh ta kurtka :) Tęskniłam za jeansowymi klimatami. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Paski uwielbiam, dżinsowe ubrania też, więc podoba mi się ten zestaw! :) No i bardzo ładnie Ci z grzywką, super normalnie :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak pięknie! Super wyglądasz a zdjęcia są prześliczne! :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładnie, bardzo świeżo i dziewczęco! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pieknie😍 kocham paski. Zapraszam rorówni do mnie😊https://blondyna98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna stylizacja, fajne połączenie jeansu. Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me