Satynowa piżama x Hedonise

 W łóżku spędzamy ponad ⅓ naszego życia. 8-godzinny sen jest jednym z kluczowych elementów naszej codziennej rutyny. Dzięki niemu nasz organizm się regeneruje, a my zbieramy siły na nowy dzień. To właśnie dlatego nie warto lekceważyć tej części naszej codzienności. Aby zapewnić sobie jak najwyższy poziom komfortu, a także nabrać jak najwięcej siły na kolejny dzień, warto zadbać o każdy szczegół w sypialni. Każdy element powinien sprzyjać dobremu zasypianiu. Bardzo ważną rzeczą jest dobór odpowiedniej piżamy. Letnie dni nie są tutaj wyjątkiem.
Wybór piżamy na letnie dni musi być uzależniony od warunków, które panują w naszej sypialni. Letnia odzież nocna powinna być miękka, lekka, wyprodukowana z naturalnych materiałów, a także dobrze przepuszczać powietrze. Dobrze także wybierać luźne fasony, które nie obcierają skóry i w których mamy pełną swobodę ruchów.
images Sony Alpha 35 Mariusz Lula | Postproduction by Bambi

Pajamas Hedonise

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Super sesja
    A piżama bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sesja zdjęciowa to fakt. Piżama bardzo ładna i kobieca. Jednak satyna to szlachetny materiał, który zarówno w tym wypadku, jak i innych świetnie się prezentuje, nawet jeśli jest to ubranie do snu. My osobiście lubimy spać również w satynie.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zawsze piękna sesja. Zastanawiałam się nad kupnem takiej piżamki tyle że z topem.

    OdpowiedzUsuń
  4. super piżama! bardzo takie lubię. Piękna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w tej piżamie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie piżamy. Różowej jeszcze nie mam ��

    OdpowiedzUsuń
  7. Boziu ja to chyba kobietą nie jestem, nie ma ani jednej porządnej piżamy, zawsze śpię w jakiś spodenkach i topie- masakra, koniecznie muszę jakąś ładną sobie sprawić, bo oglądając Twoje zdjęcia kochana, aż mi wstyd hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. super
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili
    Miłego dnia Leyraa

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sesja, super wyglądasz c;

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawa sesja, mi też by się przydała jakaś ładniejsza piżamka, a nie tylko koszulki nocne ;) ostatnio do ubrania kupowałam tylko body niemowlęce rozpinane, pajacyki i skarpetki dla szkraba, a dla siebie nic :(

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me