Wet N Wild x Drogeria Natura

 Która z Nas nie uwielbia kosmetyków. Ja chyba nie znam takiej osoby, która nie posiadałaby przynajmniej jednej sztuki w swojej toaletce. Tym razem chciałam Wam zaprezentować puder rozświetlający oraz pomadka w płynie marki Wet N Wild. Produktów do makijażu używam prawie codziennie. Zdarzają się przypadki, że czasami mam lenia i nie robię makijażu. Niżej opisane produkty możecie kupić w Drogeriach Natura. Niestety w mojej miejscowości jaką jest Częstochowa nie mam żadnej pobliskiej drogerii. Cieszę się, że działa sklep onlinem w którym jest zawsze dużo promocji.

MEGAGLO  PUDER ROZŚWIETLAJĄCY GLOW 5,4g
Cena 23zł
Bardzo lubię wszelkiego typu rozświetlacze do twarzy jak również ciała. Ultra rozświetlające wykończenie i łatwe do rozprowadzenia. Miękka formuła, mocno napigmentowana nadająca pięknego glow na szczytach kości policzkowych, łuku brwiowym czy łuku Kupidyna. Produkt ma ładne tłoczenie, które ozdabia przy okazji nasz kosmetyk!   Ładnie rozświetla twarz, może też zastępować róż do policzków albo cień do powiek. Rozświetlacz jest drobno zmielony i daje efekt tafli, z tylko lekko widocznymi drobinkami. Efekt glow można stopniować aż do uzyskania zamierzonego efektu. Produkty tej marki nie są zbyt pudrowe, więc dobrze przylegają do skóry. Mój kolor Blossom Glow trzymał się prawie cały dzień. Stałam się jego  fanką.


MATOWA POMADKA W PŁYNIE CORAL CORRUPTION 5,8 g
Cena 22zł
Moim zdaniem ta pomadka ma same zalety. Megalast Liquid Catsuit Matte Lipstick to matowa pomadka w płynie, która podkreśla kształt moich ust i jednocześnie ochroni je przed przesuszeniem. Lekka formuła w połączeniu z miękkim aplikatorem daje gwarancję perfekcyjnej aplikacji produktu. Pomadka ta ma całkiem miły dla oka kolor, dobrą pigmentację, konsystencję i tak wchłania się w usta że nawet wieczorny demakijaż ma z nią problem. Osobiście dopiero testuję markę Wet n Wild. Czytając recenzje na blogach zagranicznych mam wrażenie, że możemy mieć do czynienia z bardzo dobrej jakości tanią marką, która może konkurować z dużo droższymi. Pomadka zdecydowanie przypadła mi do gustu i mam nadzieję, że moja gama kolorystyczna tej marki powiększy się o kilka nowych odcieni. 
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi

CONVERSATION

1 komentarze:

Instagram Shots

Instagram

Follow Me