Zapach dla niej x FILA ITALIA

Chciałabym Wam bowiem opowiedzieć o nowej wodzie toaletowej marki FILA, którą dostałam do przetestowania od Agencji BLOGmedia.


Woda toaletowa, FILA Italia for women, 100ml

Cena 80 zł

FILA, oczywiście pierwsze co przychodzi mi na myśl - buty. W końcu jest to firma, która produkuje głównie odzież i akcesoria sportowe. Jednak w swojej ofercie posiada też zapachy, których nigdy wcześniej nie miałam okazji testować.
Woda mieści się w bardzo prostej, przeźroczystej, 100 ml butelce, na której znajdziemy logo marki. Całość zapakowana została w biało-różowy kartonik. Wszystko wygląda delikatnie, prosto, a jednocześnie elegancko. Sama woda ma różowy kolor, który podkreśla wygląd flakonika.

Nuty głowy: grejpfrut, mandarynka, marakuja
Nuty serca: jaśmin, fiołek, róża
Nuty bazy: piżmo, białe drewna, wanilia

FILA Italia for women to zdecydowanie kwiatowy zapach, choć wyczuwam też w nim słodycz owoców. Jak dla mnie zapach ten świetnie sprawdza się podczas ciepłych, ale nie upalnych dni. Utrzymuje się na skórze przez około 4-5 godzin, po czym warto ponownie się nim spryskać. Na ubraniach natomiast trzyma się znacznie dłużej.  FILA Italia for women to zapach, który spokojnie możemy stosować zarówno na co dzień jak i podczas większych okazji. Jest kobiecy, zmysłowy, a przy tym słodki i dziewczęcy.

Woda toaletowa FILA Italia for women, dostępna jest w drogerii Rossmann.

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Widziałam, że ostatnio podbija internet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Juz kilka razy widziałam ten zapach na blogach. Miałam go zobaczyć w rossmanie ale przez ostatni szał rossmanowej promocji całkiem o nim zapomniałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me