CANABO x Rossmann

Z firmą CANABO mam  do czynienia już od miesiąca. Testowałam kosmetyki z czarnuszką oraz konopią siewną.  Powiem Wam, że ich testowanie wywołało u mnie pozytywne zaskoczenie. Po pierwsze wydajność produktu oraz cena na każdą kieszeń. TERAZ w Rossmann obowiązuje promocja na te kosmetyki do 15 lutego.

Konopie siewne 
to źródło kannabinoidów, witamin, minerałów, protein i fitosteroli – łagodzą uczucie suchości i podrażnienia, działają ściągająco i antyoksydacyjnie.
Olej konopny 
bogaty jest w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe, które są nieodzowne dla zachowania zdrowej, pięknej skóry; przeciwdziała odwodnieniu skóry oraz utrzymuje jej odpowiednie natłuszczenie.
Czarnuszka 
usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykujaco, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry.
KREM DO RĄK I PAZNOKCI CANABO CZARNUSZKA, 100 ML
Cena 9.99 zł
94,4% składników roślinnych pochodzenia naturalnego,
18% kompleksu regeneracyjnego.
Każdy typ skóry w tym sucha i wrażliwa. Łagodzenie podrażnień i nawilżenie.
Olej ze słodkich migdałów nawilża i ujędrnia skórę, łagodzi podrażnienia, opóźnia procesy starzenia. jak wiecie bardzo lubię masło Shea. I tego składniku nie zabrakło również tutaj. Masło Shea stanowi bogate źródło witaminy A+ E, dzięki czemu wspiera procesy odnowy naskórka; ma silne właściwości łagodzące. W tym kremie występuje również pantenol, który nawilża skórę, przez co jest miękka i jędrna. Silnie łagodzi, nie powoduje alergii. Jak dla mnie strzał w 10. na pewno jeszcze sięgnę po niego. Moje dłonie dostały dużą dawkę witamin i odżywienia. 

EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ CANABO CZARNUSZKA, 250 ML 
Cena 12.99 zł
85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.
Polecany dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia, niweluje uczucie napięcia błon śluzowych.
Delikatne substancje, myjące naturalnego pochodzenia bardzo łagodnie, najczęściej stosowane w produktach dla dzieci, bezpieczne dla kobiet w ciąży. W tej emulsji występuje również kwas mlekowy, który reguluje naturalne pH miejsc intymnych.
 Emulsja przebadana dermatologicznie i ginekologicznie wśród osób z dodatnim wywiadem alergologicznym. U mnie sprawdził się bardzo dobrze. Przyznam się, że nie lubię testować tego typu produktów, gdyż nigdy nic nie wiadomo. Tutaj mogę gorąco polecić, gdyż żadne obrzęki oraz swędzenia nie wystąpiły.
SZAMPON DO WŁOSÓW CANABO CZARNUSZKA, 400 ML
Cena 19.99zł
Odżywia włosy i ułatwia rozczesywanie.
85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.
Zawiera kompleks kondycjonujący.
Delikatny szampon do mycia włosów i skóry głowy, zapewnia długotrwałe uczucie świeżości. Przeznaczony również dla osób o skórze wrażliwej. Moim zdaniem ten szampon koi i łagodzi podrażnienia skóry głowy, daje uczucie odżywienia włosów i ułatwia rozczesywanie. Z rozczesywaniem zawsze miałam problem, zawsze używałam odżywki. W tym przypadku nie zawsze. 

ŻEL POD PRYSZNIC CANABO CZARNUSZKA, 400 ML
Cena 14.99 zł 
85% składników roślinnych pochodzenia naturalnego.
Zawiera kompleks łagodzący.
Delikatnie oczyszcza, nawilża, łagodzi i długotrwale odświeża.
Jak dla mnie idealny zarówno dla kobiet jak i mężczyzn.  Delikatne substancje, myjące naturalnego pochodzenia, gwarantują powstawanie delikatnej, puszystej piany, nie wysuszają i nie podrażniają skóry. Żel przebadany dermatologicznie wśród osób z dodatnim wywiadem alergologicznym.

CONVERSATION

12 komentarze:

  1. Mam już w swojej szafce na kosmetyki własnie tą serię. Jestem zadowolona z jakości tych kosmetyków i bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Marka jest mi nieznajoma, ale całkiem interesująca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przystępna cena, super specyfikacja, zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś nowego i ciekawego, przy okazji w Rossmannie przyjrzę się tej linii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiadają się świetnie, jeszcze nie widziałam ich

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również pierwszy raz spotykam się z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Na razie testuję ten krem do rąk, ale innych produktów też nie wykluczam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znałam tej marki wcześniej ale lubię produkty z konopiami :) są dobre dla skóry, ale też sprawdzają się od środka, jeśli są przyjmowane jako olej, napar, czy pre rolls :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me