Dieta Pudełkowa - dlaczego z niej korzystać?

Coraz więcej osób korzysta z diety pudełkowej. Jest to bardzo dobre rozwiązanie dla osób pracujących na pełnych obrotach i ceniących sobie zdrową żywność. Sama wiem po sobie, że pracując po całych dniach, nie zawsze mam czas na przygotowanie dla siebie pełnowartościowych posiłków. Staram się je szykować, lecz nie zawsze mi to wychodzi. Dlatego czemu nie skorzystać z diety z dostawą do domu? Fit catering jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Nad wszystkim czuwa Ewa Chodakowska ze swoim teamem dietetyków klinicznych. Od kilku miesięcy również dbam o swoje ciało i zdrowie z Ewą Chodakowską. Codzienny trening stał się przyjemnością a nie obowiązkiem. 
Pamiętajmy ze w zdrowym ciele, zdrowy duch.
 Czy dieta pudełkowa Be Diet Catering jest dla wszystkich?
Oferta fit catering kierowana jest zarówno dla osób z nadwagą, jak również dla osób z prawidłową masą ciała, które chcą cieszyć się zdrowiem, dobrym samopoczuciem i sprawnym ciałem. Be Diet Catering z dostawą do domu to idealne rozwiązanie dla osób, które chcą o siebie dbać, ale nie mają czasu gotować. W Be Diet Catering otrzymujemy 5 pełnowartościowych posiłków, które zadbają o Nasze ciało, umysł oraz zapewnią energię na cały dzień. Zdrowa żywność to podstawa prawidłowego funkcjonowania. Spożywanie pełnowartościowych, zbilansowanych posiłków w równych odstępach czasu pozytywnie wpływa na metabolizm, kondycję skóry, pracę jelit, mózgu, serca czy wątroby. Dieta pudełkowa poprawia także jakość snu, zwiększa motywację do aktywności fizycznej, redukuje stres i znacząco poprawia samopoczucie. Umożliwia również zaoszczędzenie sporej ilości czasu. Nie gotujesz, nie robisz zakupów, nie zastanawiasz się, co przyrządzić kolejnego dnia, a na dodatek nie podjadasz między posiłkami.
Fit catering na 3 różne sposoby! Który mamy wybrać dla siebie?
Be Diet Catering z dostawą do domu oferuje Nam trzy rodzaje zbilansowanych diet. Proponuje pomoc oraz konsultacje z dietetykami klinicznymi.  Cały team ustala dietę według Twoich preferencji oraz zapotrzebowania kalorycznego. Nad tworzeniem dań czuwa doświadczony szef kuchni ze swoim zespołem. Be Diet Catering korzysta z najwyższej jakości produktów od lokalnych dostawców. Sami wypiekają pieczywa, ciasta oraz ciasteczka, a ich dieta bogata jest w witaminy, minerały i antyoksydanty. Zdrowa żywność: zero cukru i sztucznych składników to ich motto przewodnie. Mamy trzy rodzaje diety pudełkowej: Be Diet Optimal, Be Diet Vege, Be Diet Vege + Ryba.
- Be Diet Optimal to dieta optymalna, przeznaczona dla każdego, kto ceni wygodę, różnorodność potraw, zbilansowane posiłki dobrane pod kątem wymaganej kaloryczności. Podstawą jadłospisu są: chude mięso, ryby, warzywa, owoce oraz produkty zbożowe.
- Be Diet Vege to dieta stworzona z myślą o laktoowowegetarianach, czyli wegetarianach dopuszczających spożywanie produktów mlecznych, jaj oraz miodu. To 5 pełnowartościowych posiłków dostarczanych na każdy dzień, wprost pod wskazany adres.
- Be Diet Vege + Ryba to dieta wegetariańska, w której znalazły się ryby – produkty bogate w zdrowe tłuszcze. Przy współpracy z Ewą Chodakowską i dietetykami klinicznymi, powstał jadłospis dla wegetarian, chcących spożywać ryby.
 Dieta z dostawą pod drzwi? O nic się nie martwisz.
Fit catering dietetyczny z bezpłatną dostawą do Twojego domu lub biura. Dania z diety pudełkowej pakowane są w wygodne w użytkowaniu i szczelne pojemniki, by dotarły w nienaruszonym stanie do odbiorców. Kierowcy, którzy rozwożą dania pod wskazany adres są punktualni, a samochody z chłodnią gwarantują najlepsze warunki dostawy. Do wyboru mamy kaloryczność od 1000 kalorii aż do 2200.
 Jaki jest czas trwania diety pudełkowej? Możemy wypróbować ją przez tydzień, jeden weekend lub zdecydować się na dostawę przez miesiąc, dwa lub trzy. Cena za dzień to jedynie 64 zł za pięć posiłków ze zdrową żywnością. Przy wyborze 10 dni otrzymujemy już zniżkę 10 zł. Najważniejsze jest to, że my wybieramy preferowaną godzinę dostawy, która najbardziej nam odpowiada. Zestawy Be Diet dostarczane w godzinach porannych we wszystkie dni powszednie oraz w soboty na dwa dni weekendu.

CONVERSATION

23 komentarze:

  1. Jak te posiłki smakowicie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Po miesiącu takiej diety mieliśmy z mężem dość. O wiele lepiej nam wyszło na zdrowie skorzystanie z diety i rad trenera osobistego...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda dobrze, ale jednak trzeba zawsze dostosować dietę do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Koleżanka ma dietę od Ewy i ćwiczy z jej programami. Efekt niesamowite. Ja też ćwiczę z Ewą Chodakowską ale dietę znalazłam na Caterobazar.pl. Jest to porównywarka cateringów dietetycznych w konkretnych miastach. Ja szukałam w Lesznie i nie za duże pieniądze. Udało mi się znaleźć optymalną ofertę i dania mi odpowiadają. Póki co jestem 2kg lżejsza. Oby szło tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się mocno zastanawiałam nad wyborem odpowiedniej diety pudełkowej

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka dieta jest dosyć droga, to jest koszt około 1000zł miesięcznie dla 1 osoby. Lepiej iść do trenera o rozpiske diety i samemu taką przygotowywać

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przed przerwą spowodowaną koronawirusem korzystałam z takiej diety, na pewno olbrzymia wygoda, niestety jest również ona bardzo droga

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio się zastanawiałam nad pudełkami i Twój tekst namówił mnie do spróbowania. Przynajmniej na miesiąc

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za takimi dietami, jakbym chciałą diete to samabym musiała sobie ją przygotowywać.
    akumulatory motocyklowe

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na szczęście mam blisko sklep ze zdrową żywnością i sama lubię gotować, taka dieta jest dobra dla osób zabieganych którzy wolą zapłacić ale mieć jedzenie przygotowane i gotowe do podgrzania

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja korzystam i sobie cenię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wybrałam dla siebie catering sportowy, bo dużo ćwiczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wygląda naprawdę smakowicie :) ja akurat bardzo lubię gotować, mam w domu całą masę sprzętu typu wędzarnia borniak, miksery, blendery, jednak czasem chciałoby się od tego odpocząć i dostać jedzenie pod drzwi ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. teraz w pudełkach można mieć nawet pieczywo bez glutenu czy same wegańskie dania, aż szkoda nie spróbować, szczególnie że często można trafić na kody rabatowe czy promocje, więc dieta pudełkowa nie będzie taka droga :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dieta wygląda ciekawie, świetny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  16. chętnie bym skorzystała gdyby nie ta cena. zostanę przy opcji gotowania w domu + catering urodzinowy, świąteczny, rocznicowy. zawsze można też zamówić coś z restauracji czy cukierni i też będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. W mojej pracy wiele osób z takich diet korzysta. Patrząc na ceny jedzenia to takie diety wcale nie wychodzą drogo a dokładnie masz wyliczone zapotrzebowanie kaloryczne. Dania są pakowane w specjalne pojemniki do zgrzewu dlatego są świeże przez cały dzień.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pouczające. Dzięki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  19. Stosowałam dwa razy dietę pudełkową. Za pierwszym razem efekt był średni, jednak za drugim udało mi się zrzucić 5 kg w miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dieta pudełkowa często jest dostosowana do indywidualnych potrzeb żywieniowych, takich jak preferencje dietetyczne, alergie lub nietolerancje pokarmowe.

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me