Dwa sposoby na udaną stylizację. Plecak czy nerka PARISO?

Uwielbiam takie miejskie stylizacje, gdzie zamiast botków możesz założyć obuwie sportowe. Dlatego nie mam wtedy problemu z wyborem torebki. Zawsze wtedy zabieram ze sobą plecak lub nerkę w pasie
Plecak jest świetnym dodatkiem do luźnych, nieformalnych stylizacji. 
Obecnie coraz więcej z Nas decyduje się na ten oryginalny zamiennik torebki. Zarówno kobiety jak i mężczyźni.
Nic dziwnego!! 
Plecak gwarantuje wygodę i równomierne rozłożenie ciężaru na plecach. 
Dodatkowo ramiączka nie zsuwają się z naszych ramion, eliminując konieczność ciągłego poprawiania ich. 
Spokojnie możemy go zabrać ze sobą na wycieczkę czy spacer. Jeżeli posiadacie dzieci idealnie sprawdzi się na piesze wędrówki.
Bardzo dobrym pomysłem będzie również wybór plecaka do pracy.  Sama też tak robię. Pracując w większości w trasie jako pośrednik nieruchomości, dużo rzeczy muszę mieć zawsze przy sobie w tym mój nierozłączny aparat. 
W biurze idealnie sprawdzą się te skórzane o prostych, klasycznych fasonach, które znajdziesz w ofercie  sklepu PARISO
Torebka nerka wraca do najgorętszych modowych trendów w niezliczonej ilości odsłon! 
Hit lat 90. noszony niegdyś nisko na biodrach ponownie zyskał status najmodniejszego dodatku sezonu
I świetnie! 
Bo saszetka nerka nie tylko świetnie wygląda i pasuje do wszystkiego, ale też jest niesamowicie praktyczna. 
Można ją nosić bezpośrednio na biodrach lub przerzucić przez klatkę piersiową. 
Ja wybrałam opcję przewiązaną  na biodrach.
Masz ochotę na stylową rewolucję? Zapraszam bo dawkę nerek na stronę PARISO
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi

Pamts Femme LUXE 
Boots DeeZee
Jacket + shirt New Yorker

CONVERSATION

11 komentarze:

  1. Bardzo lubię i plecaki i nerki, super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. W zależności od sytuacji wybieram torebkę, plecak lub nerkę :) Nerkę najczęściej w sportowych sytuacjach. Plecak - podróżnicznych, lub gdy mam sporo ciężkich rzeczy.

    Zapraszam na nowy post ♥ Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Pozdrawiam serdecznie Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Plecaczek mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja preferowałam plecaki ale odkąd wróciła moda na nerki saszetki to od razu sobie kilka zamówiłam w hurtowni https://versoli.pl/pl/48-nerki-saszetki, akurat jak do swojego butiku robiłam zamówienie. Nerka potrafi ożywić wiele stylizacji i do różnych na prawdę pasuje dobrze. Moja ulubiona to żółta taka bardziej rockowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podobają współczesne plecaki dla dzieci i młodzieży, kiedyś takich nie było, same albo jednobarwne albo przesłodzone z bohaterami kreskówek, teraz są plecaki led, ergonomiczne tornistry, plecaki na kółkach...a w wersji dla dorosłych to wolę nerki, bo przynajmniej to co chcę mam przy sobie i nie muszę zdejmować plecaka by wyciągnąć np. komórkę jak dzwoni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Plecak według mnie lepiej się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me