BAROK


Czasami do zdjęć najlepiej ubrać najprostszy look,
niż przebierać się na potrzeby zdjęć,
podążając ślepo za modą.
Nie zawsze mam czas i wizję na świetną stylizację, 
lecz staram się dodawać ciekawe i przykuwające wzrok dodatki.
Kamizelki oraz kapelusze kocham już od dawna, 
więc dziś nie pozostałam im obojętna.

Pewnie każda z Was ma takie dni, 
w które nie wie co się ubrać.
Przed lustrem spędzacie sporo czasu, 
i kiedy myślicie, że to ten look 
coś przestaje w nim pasować!

//
B.



Hat H&M
Sweater Zara
Vest H&M
Pants Mango
Boots H&M
Jewelry H&M

CONVERSATION

49 komentarze:

  1. Stylizacja jest śliczna, niby prosta, a jednak taka inna dzięki tej kamizelce :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zaraz, zaraz - przecież ten zestaw jest świetny! niczego mu nie brakuje!

    rzeczywiście - kamizelka przykuwa wzrok od pierwszej chwili.
    no i kapelusz - taka "Twoja" ta całość jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Mar! Jak zawsze ciepłe słowa!

      Usuń
  3. Super! Podobają mi się i kolory i fasony :-) I genialne tło do zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia z duszą <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam barokowy styl :) swietnie Ci w kapeluszu!
    Pozdrawiam serdecznie, czy mogłabyś kliknąć w lovelyshoes.net w TYM poście? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Kolekcja kapeluszy się powiększa!

      Usuń
  6. Ciekawa stylizacja, piękne wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia ;) ciekawa stylizacja, bardzo mi się podoba ;)
    http://xblueberrysfashionx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowna! podoba mi się Twój blog,obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całość bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki kapelusz! To bedzie hit tej wiosny! Cudowne zdjecia ! Zapraszam do mnie melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Ja staram się nie przebierać na potrzeby sesji - kłóciłoby się to z ideą mojego bloga, którego celem jest pokazywanie mojego własnego stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. nie na tym rzecz polega!

      Usuń
  12. Kamizelka jest przepiękna. Świetne zdjęcia na tle tych drzwi :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog, masz ciekawe pomysły, może spodoba Ci się moja biżuteria, rzuć okiem na http://infinitydesignjewellery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny zestaw. Chciałabym zdjęcia w takim klimacie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! W tym zestawie wszystko wygląda na super przemyślane.
    Dni w których nie mam co na siebie włożyć? hmm....u mnie są one co dzień;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szóste zdjęcie fenomenalne, naturalne i najbardziej hipnotyzujące :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko tu przykuwa uwagę! Piękne zdjecia i rewelacyjny look :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja :) Na prawdę jakbym cofnęła się dużo lat w przeszłość :)
    Zapraszam serdecznie na mojego bloga ❤
    Zdrowy styl życia, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, jednak osobiście wybrałabym coś innego zamiast kamizelki ;) Ale za kapelusz wielki + :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Dear amazing hat!! ;) Love this look.
    Kisses from Spain.
    Xoxo, P.

    My Showroom




    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna jak zawsze, stylizacja i ty oczywiście! Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie

    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :) uwielbiam kapelusze :D ja mam tak że każdego ranka brakowało mi czasu bo bardzo długo zastanawiałam się co ubrać i teraz przygotowuje ubrania wieczorem :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak zawsze mówię ale czasami nawet wieczorem brak mi czasu!

      Usuń
  24. Masz rację, lepiej być ubraną a nie przebraną do samych zdjęć. Ja lubię różnorodność, ale na pewno nie kopiowanie wszystkiego co widzimy na manekinach lub w gazetach ;) Stylizacja jest świetna, kamizelka i kapelusz dodają jej i więcej dodatków rzeczywiście nie potrzeba ;)
    Pozdrawiam;*
    perfectlyimperfect92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna kamizelka i ten kapelusz. Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny look! Uwielbiam wszelkie kapelusze :)
    Dodałam do obserwowanych i będę zaglądać częściej.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Podoba mi się ta stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie Ci w kapeluszu :) i zdjęcia piękne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zawsze śmigam po mieście w moich blogowych lookach :D Oczywiście , miałam kilka specjalnie na bloga, bo np. w wieczorowej sukience nie będę latać po galerii handlowej, ale to tylko w takich ekstremalnych przypadkach. Uważam tworzenie stylizacji tylko na bloga za zakłamanie, bo blog w końcu ma pokazywać mój styl, ale nie "styl w którym nie wyjdę na ulicę" ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me