GAMISS x boho style


Tym razem ma dla Was propozycje, które uwielbiam. W roli głównej hafty, koronka i styl boho.  Haft to hit tego sezonu. Na kurtkach, bluzkach, butach i nawet spodniach. Ten hit idealnie komponuje się i pasuje do mojego stylu. Haft dodaje ubraniom unikalnego charakteru, oryginalnego szyku. Doskonałym wyborem są sukienki oraz bluzki ozdobione haftem. Warto postawić także na swetry z taką ozdobą. Moja kolekcja ubrań z haftem się powiększa i zawsze będzie idealnie komponować się z boho stylizacjami.

Mam dla Was kilka wystrzałowych promocji CHRISTMAS SALE. Może uda Wam się coś upolować! Cała oferta pochodzi ze sklepu GAMISS, z którym miałam już wcześniej możliwość współpracować. Mają świetne ceny i dobr egatunkowo ubrania. Biżuteria i dodatki są świetne jakościowo. Czasami trafiają się prawdziwe perełki. 


CONVERSATION

13 komentarze:

  1. Katana i portaski świetne <3
    ale najbardziej moje serducho szarpnęła ta pierwsza torebka- przepiękna jest, istne arcydzieło ajććć <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te hafty, w białej sukience wyglądasz bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty uwielbiam! Lubię takie wzory jak przedstawione w tym poście. Takie tajemnicze

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka w kwiaty z pierwszego zdjęcia jest przepiękna! <3

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, świetny post! super są te kolaże w Twoim udziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy ale torebka najlepsza ! Bardzo mi się podoba ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post o naturalnych kosmetykach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne propozycje. Poklikane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowa sukienka z pierwszego zdjęcia- rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me