Czerwone róże.

"Ostatni szkolny dzień 
Przyszło się rozstać nam 
Pamiętnik dałeś mi wpisałam właśnie tak 
Czerwone róże są a fioletowe bzy 
Cukier ma słodki smak lecz słodszy jesteś ty "
Czerwone róże - Alicja Majewska


Pamiętam jak dziś, kiedy ja miałam swój pierwszy pamiętnik. Pisało się w nim wierszyki, karteczki miłosne i inne ciekawe sekrety. Wymieniało się nim z innymi koleżankami i kolegami. Jakbym dobrze poszukała to na pewno by się odnalazł. 
Kto również posiadał taki mały skarb?


images Sony Alpha 35 (my sis)

Blouse HERE
Pants New Yorker
Belt nn
Poncho nn
Jewelry HERE | Dedicante.pl
Shoes New Look
Jacket In Extenso

CONVERSATION

38 komentarze:

  1. Pięknie Ci w tej czerwieni, bardzo ładny zestaw, taki energetyczny! Ślicznie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super te hafty teraz bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pięknie wyglądasz! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam swój pamiętnik, mam wielką ochotę go odnalezc:). Piękna stylizacja, piękna Ty! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna stylizacja:) cudowne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia, mega stylizacja <333

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chcę takich spodni. Wyglądają świetnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny zestaw, świetnie wyglądasz!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz i swoją stylizacją ożywiasz chodniki! :)


    Zapraszam na relację z koncertu Davida Guetty! ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastyczny look i te dynamiczne zdjęcia :) bosko <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię czerwone elementy w stylizacjach :) Pięknie wyglądasz! A zdjęcia? Baardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie połaczyłaś kolorki, super hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten czerwony, energetyczny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie Ci w czerwieni 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Czerwień idealnie pasuje do tej stylizacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja, super! :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/01/futerko-w-kolorze-butelkowej-zieleni.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! mega inspirujące. Outfit też super, ostatnio uwielbiam czerwony. Będe wpadać częściej :) Obserwuję na IG bo zdjęcia mega!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czerwień pięknie Cię ożywia! Super zestaw :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz zjawiskowo <3 strasznie mi się ta stylizacja podoba!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja! Do twarzy Ci w czerwieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się ta stylizacja! Czerwień to zdecydowanie twój kolor! :)

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super stylowa, uwielbiam te kwiaty na jeans :)
    zapraszam http://roxy24t.blogspot.com/2018/02/tweed-coat-zaful.html

    OdpowiedzUsuń
  23. ach! pamiętnik! to były czasy ;)
    pięknie wyglądasz ;) motyw róży bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zestaw, też pokochałam hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie wyglądasz <3 śliczny look <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się warstwowość tej stylizacji :) Extra :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me