AŻUROWY STWETER!

 Kolejne letnie inspiracje.
Pewnie każda z Was lub większość posiada swoje ulubione ubrania!
U mnie must have każdego lata jest długi, ażurowy sweter.
Na każdą podróż sprawdza się idelanie.
Czarny, biały, długi czy krótki nie robi dla mnie różnicy!
Kampania Wildfox po raz kolejny mnie zachwyciła, 
lecz ujrzałam podobieństwo w moich stylizacjach na przestrzeni lat!
Niektóre stare jak świat z początku blogowania, inne nieco młodsze.
Bohema oraz ażurowe rękodzieła pozostaną wieczne.




fot. Wildfox

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. Małe arcydzieła <3
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądją cudownie!
    U mnie konkurs. ;) Zapraszam serdecznie, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cos pieknego, musze znalezc wzor i sobie jakis zrobic ;) zapraszam do mnie pozostacsoba.blogspot.com
    Prosilabym o poklikanie w reklamy na stronie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne zdjecia, czuc lato!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne są te sweterki :) chce już lato !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ażurowe swetry :) Póki co poszukuję jakiegoś jasnego na lato - będzie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. idealne na lato;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam takie swetry! :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie czarne. ;) A już niedługo lato!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bambi, może prześlesz do mnie swoje teksty zanim je opublikujesz ? Chętnie Ci je zredaguje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze o takim marzyłam :) Znaczy marzyłam .. hm miałam zamiar kupić albo zrobić własnoręcznie :) No tu się i zgiął dziób pingwina, bo nigdy nie mam na to czasu :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ażurowe sweterki mi się bardzo podobają, ale na długi nie mogę trafić. Mam nadzieję,że w tym roku uda mi się gdzieś znaleźć;-)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  13. Umiem takie robić na szydełku :D ! W tym roku na pewno będę w nim chodzić dzień i noc ^^ Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne :) ja mam swój taki jeden już stary, muszę go odszukać bo jak widać moda wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne zdjęcia i oczywiście sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjne inspiracje! uwielbiam klimat boho!

    OdpowiedzUsuń
  17. lato, dzie jesteś..? chcę takie kimono!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zestawy, zakochałam się w Twoich spodenkach z 2 stylizacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kampania rzeczywiście robi wrażenie. :)
    Bardzo podobają mi się też Twoje stylizacje z ażurowymi elementami w roli głównej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta dluga, biala narzutka jest boska!

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me