Czapka bosmanka

Ta wyjątkowa czapka z daszkiem jest największym hitem tego sezonu. 
Gwiazdy i fashionistki oszalały na jej punkcie. 
Noszą ją praktycznie w każdej stylizacji. 
Czapka bosmanka to oryginalne nakrycie głowy, które może uzupełnić każdy twój jesienny zestaw. Dobrze będzie wyglądała w połączeniu z barwami marynarskimi, ale również z grubym swetrem i szalikiem.
images Sony Alpha 35 Agata Badora | Postproduction by Bambi

Scarf  Michael Kors
Sweather New Yorker
Skirt Orsay
Boots New Yorker
Bag Lidl Polska

CONVERSATION

17 komentarze:

  1. Ślicznie Ci w tej czapce :) ogólnie cała stylizacja bardzo mi się podoba :) Mam podobny sweter, który kupiłam niedawno w hurtowni odzieżowej Sosimply.pl. Lubię go łączyć zarówno ze spodniami, jak i spódnicami, jak Ty w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te czapki <3 super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie wyglądasz, genialny look i czapka idealnie pasuje do całej stylizacji. Zegarek również wygląda fenomenalnie. Ciekawa stylizacja, fajnie udało się dla Ciebie ją skomponować;) pozdrawiam cieplutko i kochana zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynie czapka nie w moim stylu, ale cała reszta jak najbardziej:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosmanka też mówi się na peacoat :)
    Serdecznie pozdrawiam was wszystkich i zapraszam do odwiedzenia mojej strony Teraz moda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz, od dłuższego czasu zaglądam do Ciebie i bardzo pasuje mi Twój styl. Czekam na kolejne posty :)

    Pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie wypadło super, tyle uśmiechu. Czapka czapką ale ja chce mieć ten sweter, jest przepiękny. Ja ostatnio mężowi kupiłam traperkę na Sterkowski i chyba będę czatować teraz na bosmankę, bo mam czuja, że wyglądałby w niej równie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie sama stylizacja jest bardzo ładna i moim zdaniem nakrycie głowy robi bardzo fajną pracę w tym zestawieniu. Jeśli chodzi o mnie to ja również jestem zdania, że świetnie sprawdzają się kaszkiety damskie https://hatfactory.pl/kaszkiety/161-1985-beret-damski-maciejowka.html i ja osobiście je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. 31 yrs old Software Engineer I Ira Rewcastle, hailing from Victoriaville enjoys watching movies like Los Flamencos and Swimming. Took a trip to Monastery of Batalha and Environs and drives a Ferrari 375 MM Berlinetta. Strona glowna

    OdpowiedzUsuń
  12. Super prezentuje się to połączenie. Jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me