Lata 70.


Wełna już na dobre zagościła w mojej szafie. 
Zarówno w postaci ciepłego szarego płaszcza,
jak również prezentu gwiazdkowego poncha od rodziców.
Jednak już każdy wie co kocham najbardziej. 
Poncha stały się moim ukochanym odzieniem wierzchnim. 
Na chłodniejsze i cieplejsze dni, niczym druga skóra, 
która ciągnie do boho.
Trochę na szaro stylizacja, lecz ważne, że ciepła i zarazem wygodna.
Kolor szary to mgła, tajemnica, cień i nieprzenikniona zasłona zapadającego zmierzchu. 
Dlatego jest to kolor podkreślający potrzebę dochowania sekretu,
 ukrycia się przed światem ze swoimi sprawami.
 Kolor szary wskazuje zachowanie dla siebie swoich zarówno dobrych jak i tych nieco trudniejszych spraw. 
Człowiek, który ubiera szare ubrania pokazuje że sam sobie świetnie poradzi ze wszystkim,
że nie potrzebuje ani dobrych rad, ani tez pomocy z zewnątrz.
 Chce pozostać w ukryciu. 
To kolor wszystkich nieśmiałych, którzy nie chcą zwracać na siebie uwagi.
Chyba właśnie wtedy miałam takie dni!!!

//

Główne przesłanie szarego to: 
pozwól mi zachować moje problemy w tajemnicy, zostaw mnie w spokoju, chcę ciszy, równowagi, harmonii, uporania się ze swoimi sprawami.



B.










Poncho  Esmara
Shoes Mohito
Jersey Marks & Spencer
Coat M&S St. Michael
Bag New Look
Jewlery Top Secret
Gloves Zara
Belt Wallis
Watch Top Secret

CONVERSATION

74 komentarze:

  1. Cudny jest ten zestaw, wygladasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki super luz w tym zestawie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pomysłowe zestawienie. Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny zestaw i piękne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealnie zgrany duet poncha z płaszczem, wielkie tak!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym nigdy nie powiedziała, że ten zestaw nawiązuje klimatem do lat '70 - skłonna bym była raczej zaklasyfikować go pod względem stylistyki do początku lat '90.
    nie wiem dlaczego, ale kojarzy mi się ze strojami, jakie widywałam w telewizji jako mały dzieciak w czasie gdy pokazywano członkinie brytyjskiej rodziny królewskiej ;P
    zatem - to komplement, z tymi latami '90, jakby co ;P

    może to kwestia tego kołnierza tak zaakcentowanego przez szal poniżej niego, może tego paska - nie mam pojęcia.

    ważne, że fajnie wyszło, w sumie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marlen mnie to bardziej do 70 pasuje, lecz dla każdego może być inny!

      Usuń
  7. Całość na plus. Ładnie Ci i w tym płaszczu i w ponczo, które kolorystycznie się tu dopasowały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobrze wyglądasz w szarościach :-) poncho na płaszczu świetnie wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniale wyglądasz !! :)
    A zdjęcia super ! :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ponownie :)

    http://dorotag-official.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zestaw nie w moim stylu, ale Ty prezentujesz się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny kolor włosów!Strój też mi się mega podoba <3
    chetnie bede czytać Cię dalej !<3
    Mój blog - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie, to nie lata 90. To lata 70. Może my mamy trochę zaburzony obraz lat 70 z amerykańskich filmów i kojarzymy je głównie z "Gorączką sobotniej nocy". Cukierkowy róż na ustach plus blond grzywka, a gdyby przedziałek trafił na środek to wykapana Farah Fawcett :). Lata 70, to także polska ulica: niezniszczalne wysokie kozaki Syrena, i porządnej jakości płaszcze z Mody Polskiej. Jakby nie patrzeć, wyszło świetnie i bardzo dopracowane szczegóły. Gratulacje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kolejną osobą, która porównuje mnie to Farah. Dziękuję za miłe i ciepłe słowa.

      Usuń
  13. piękny, niezwykle elegancki zestaw :)
    klasa!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ślicznie to wszystko zestawiłaś! płaszcz jest genialny, a całość wygląda tak ciepło i wygodnie <3

    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny zestaw. Klasa sama w sobie.

    Dziękuję za komentarz i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz IDEALNIE kocham takie vintage looki, boskie kozaki i płaszcz!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2015/01/snow-patrol.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny płaszcz. Idealne zestawienie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz prześwietnie ! bardzo mi się podoba całość :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Och jaka przepiękna całość, wygląda obłednie
    Zapraszam Cię serdecznie na nowy post http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. płaszczyk rewelacja! fajnie, że przełamałaś szarości dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, starałam się wszystko fajnie połączyć

      Usuń
  21. Świetna stylizacja, uwielbiam szary, chociaż nie wiem czy to kolor dla nieśmiałych :)
    Szczęśliwego 2015! ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba poncho na płaszczu zebrane paskiem. Że też jeszcze na to nie wpadłam!

    OdpowiedzUsuń
  23. kochana , świetnie to wymyśliłaś! super wyglądasz i bardzo elegancko! u mnie bardzo podobna stylizacja czeka w kolejce ;) Buziaki :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Poncho rewelacja :) uwielbiam takie outfity
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. szary płaszcz to moje marzenie na te sezon:)

    świetny zestaw:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  26. Klasa i elegancja - cudowna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejne genialne połączenie! :)
    buty najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjny zestaw - klasa sama w sobie! Wyglądasz cudowne, a na dodatek masz niebywały gust. <3
    Zdecydowanie częściej będę tutaj wpadała! :)
    Buziaki, Kamila
    www.fashion-camille.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. czasami lubię przenieść się gdzieś w inne lata!

      Usuń
  29. bardzo mi się podoba, zestaw z klasą, buty mają ciekawe obcasy

    OdpowiedzUsuń
  30. Idealne połączenie bardzo udany i zgrany duet

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowny, oryginalny zestaw! Super dodatki. Bardzo fajne połączenie szarości:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow! Niesamowita stylizacja. Bardzo stylowa i elegancka. Kozaki już podziwiałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. buty są rewelacyjne !

    _________________________
    trendy w stylizacji
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. GENIALNIE moja droga! Jesteś tu bardzo w moim stylu bo jest z klasą, szykownie, elegancko, ale nie studniówkowo tylko na co dzień. Ten płaszcz z ponczem i golfem i naszyjnikiem i jeszcze paskiem... i wszystkim wygląda rewelacyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nabil <3 przez Ciebie się rumienię! Dziękuję bardzo za mega ciepłe słowa w te chłodnie dni!

      Usuń
  35. Pięknie wyszło, tak elegancko i z klasą :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz w tej stylizacji :))

    OdpowiedzUsuń
  37. super poncho ! zapraszamy do nas www.eat-wear-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny, klimatyczny zestaw, widzę, że wybrałyśmy te same buty, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę. Są bardzo dobrze wyprofilowane i mega wygodnie!

      Usuń
  39. Ładnie Ci w szarościach. Niesamowity zestaw, szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz, płaszczyk jest ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  41. rewelacyjne połączenie! super zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ponczo jest super, pięknie wygląda z paskiem!:) Buty są cudowne:)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo. Uwielbiam poncha. A nutka stylu boho musi być!

      Usuń
  43. Taka klasyczna elegancja,pięknie

    OdpowiedzUsuń
  44. nie mój styl, ale Tobie bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. idealna stylizacja, wszystko razem idealnie pasuje :) piękny naszyjnik :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie wyglądasz, bardzo ładne zdjęcia! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczny, mega klimatyczny zestaw :))

    OdpowiedzUsuń
  48. <33333 amazing outfit!
    http://www.karolinagespucci.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo gustowna stylizaja! Śliczne buty

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  50. Pięknie wyglądasz. Wszystko idealnie ze sobą dobrałaś, każdy element współgra :) świetna robota, super look :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Starałam wszystko zapiąć na ostatni guzik.

      Usuń
  51. Nieźle wszystko dobrane! Osobiście bym połączyła poncho ze spodniami z wysokim stanem a zamiast dłuższego płaszczyka jakąś kurtkę z podobnym kołnierzem. Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. ja nie mogę mieć loków od razu sie psuja

    http://iamemiliablog.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny outfit, ma w sobie wiele klasy! :) Pasuje Ci taka elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  54. Zachwycam się tą stylizacją - kocham retro i z chęcią widziałabym siebie we wszystkim co tutaj nosisz ! Buty są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me