Summer only in white gypsy style.

Lato to czas w którym uwielbiam jasne kolory. A całkowitym hitem tego sezonu jest biel & beż oraz złote dodatki. Dzisiaj znów postawiłam na trochę stylu
GYPSY.

Biała, pleciona tunika  z frędzlami była na mojej liście must have, kiedy ją zobaczyłam na H&M SALE nie mogłam się powstrzymać i jej nie przymierzyć, od razu wiedziałam, że będzie moja. Nie wiem czemu, ale styl BOHO & GYPSY staje mi się coraz bliższy. Powoli zaczynam oglądać wystroje w ten deseń, stylizacje oraz biżuterię. Stylizację podkreśliłam, oczywiście niezastąpionymi panterkowymi litami, które dały lekko drapieżny charakter mojej stylizacji.
 
ENJOY!
 


















|Buty -DAS44 | Tunika- H&M | Zegarek - LORUS | Szorty - NY | Biżuteria - H&M , Katherine , ByDziubeka , Apart | Okulary - H&M | Torebka - MONASHE |

CONVERSATION

92 komentarze:

  1. biel latem sprawdza się najlepiej ;) ja ją uwielbiam ;) piękna tunika, ślicznie wyglądasz Kochana :) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Słoneczko ☀💛

      Zgadzam sie z Toba w100%

      Usuń
  2. Bez kitu, strasznie mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta pleciona tunika jest przepiękna- zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Zakochałam się w Twoim plecaczku!
    Pozdrawiam,

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie w tym zestawie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łojezusku, aleś Ty seksowna kobieto! Ale nie wulgarnie co bardzo mi się podoba! Piękna, zwiewna i świadoma tego właścicielka pięknego ciała. Miło się na Ciebie patrzy i zazdrości :)
    Obserwuję i na pewno jeszcze Cię odwiedzę!

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawa i oryginalna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo przyznam szczerze, że... kokieteryjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za odwiedziny i komentarz :) Twoja stylizacja jest amazing widać ze masz swój styl,buty tutaj robią robotę dodają całej stylizacji pazura ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna! Wszystko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już gdzieś Twoją stylizację dzisiaj - genialna. Bardzo mi się podoba, jestem nią niezwykle zauroczona. Do tego torebka to mistrzostwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne połączenie, idealne na ciepłe dni, tak inaczej, trochę hipstersko :)
    świetne buty! a naszyjnik nawet mam ten sam :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny blog i notka :)
    ciekawie tutaj :3
    dlatego ZAOBSERWOWAŁAM i liczę na to samo z Twojej strony ;*

    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. biały ze złotymi dodatkami jest cudowny <3

    OdpowiedzUsuń
  15. całość jest świetna, na prawdę, buty, góra, wszystko się wpasowuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam ten post! biżuteria, torebka - wszystko idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz prześwietnie, serio wowo. Piękna ta biała góra!

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz Ślicznie ;)
    blog także bardzo fajny
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie w wolnej chwili
    a jeśli masz ochotę na obserwacje to zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. great look! love your sweater and the bag is just stunning!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz naprawde rewelacyjnie!
    Zazdroszczę tej torebki. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, brak słów, sam zachwyt! pięknie jest! :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna tunika, taka boho :)

    OdpowiedzUsuń
  24. masz rację! :) niemcy mają świetną kulturę, niesamowity klimat, świetnych, otwartych ludzi. zawsze tęsknię za tym krajem. :)
    zestaw świetny, baaardzo mi sie podoba, szczególnie buty. nic nie ujmując wyszło dość 'hamerykańsko' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokłądnie. Dlatego we wrześniu planuję jeszcze raz odwiedzić ten kraj.
      Coś pięknego i przyciągającego jest w tym państwie.

      Usuń
  25. ale genialne zdjecia, pomyslowe! bardzo mi sie podobaja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. tunika najlepsza <3
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, genialna jesteś Sylwia <3333
    Świetne połączenie tej tuniki z butami.
    PS. widziałyśmy tą stylizację na Dash44 na fb <3
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe a ja jeszcze nie widziałam. Trzeba się spotkać na kawkę i jakieś ploteczki :D

      Usuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz ;) super jest to zdjęcie, na ktory stoisz na środku drogi ;)

    + obserwujemy?
    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. You look really great in this outfit! Love the boho feeling of the outfit! :)

    callmemaddie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna stylizacja ,..... uwielbiam styl boho <3


    Świetny blog...obserwuję


    POZDROWIENIA

    ZAPRASZAM DO POMOCY W ROZKRĘCANIU MOJEGO BLOGA


    TORI DIS <3

    OdpowiedzUsuń
  31. love the look! Especially love those heels <3
    <3

    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. wyglądasz fantastycznie ! piękne buty <3

    OdpowiedzUsuń
  33. wow wygladasz tak pieknie ,jak Aniołek !! panterkowe buty dodaja pazura :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołek z różkami i szczyptą pazura :D

      :*

      Usuń
  34. super zestaw!!<3
    tunika i biżuteria są cudne<3

    OdpowiedzUsuń
  35. Love the outfit :)
    xx

    www.eleiland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna tunika i dodatki, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  37. Ślicznie wyglądasz ;) bardzoooo podoba mi się ta bluzka ;)

    Dziękuje za miłe słowa ;) u mnie dzisiaj nowości, a w nich aż dwie stylizacje i co nieco na temat szortów ;) zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Super tunika!!!
    www.lavilady.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  39. swietna tunika/ponczo niesamowicie sie komponuje z Twoimi włosami - całosc rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  40. TORBA I BUTY !!!!

    Super blog i zdjęcia. Trzymaj tak dalej. Obserwujemy ? Buziaki ;*

    Zapraszam również do siebie na nowy post
    revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. zakochałam się w Twojej torebce i botkach :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Jest moc! Uwielbiam po prostu <3
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. Taki styl jest stworzony dla Ciebie, po zdjęciach widać, że świetnie czujesz się w tej stylizacji :) Moje oko przykuła torebka - to takie małe arcydzieło od którego nie mogę oderwać wzroku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tO SAMO POMYŚLAŁAM, JAK JĄ ZOBACZYŁAM.
      Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  44. Idealnie <3 od wieków poluję na taką tunikę! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  45. zazdroszczę tej tuniki, chciałabym taką <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale fajne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz ;* tunika jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  47. jejku, jak ja uwielbiam klimat Twoich zdjęć! <3 biały to zdecydowanie Twój kolor! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  48. you look amazing!
    love your JC lita and the all white look
    nice blog with nice looks and a pretty girl

    Ps: I follow you;) I await your visit in my blog "The Land of Miabelle"
    http://miabelledelgado.blogspot.pt/
    and your "like" on my facebook page
    https://www.facebook.com/pages/The-land-of-Miabelle/211533508914023?fref=ts
    Always updated and daily inspirations!
    kisses **

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądasz po prostu genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  50. Czadowy mix, takie lubię! Coś się dzieje! Frędzle genialne, do tego lity w panterkę (wow) i jeszcze ten plecaczek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WOW dziękuję, staram się coś pokazywać i bawić się modą :D

      Usuń
  51. ale jestes szczuplutka, jeny!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady :D są szczuplejsze. Dziękuję :*

      Usuń
  52. Rewelacyjnie wyglądasz:)! kocham takie dodatki:) ściskam

    OdpowiedzUsuń
  53. piękna tunika, jednak ja jestem zakochana w Twoim piórkowym naszyjniku ♥

    OdpowiedzUsuń
  54. Przecudownie wyglądasz! Mega podobają mi się Twoje lity :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super, bardzo oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Rewelacyjna stylizacja.... ale absolutnie te buty (jak dla mnie) nie pasują do całości.... Postawiłabym na jakieś wysokie gladiatorki,a najlepiej wysokie "traperki" ale wiadomo, że w gorące dni p0dpadają...

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo fana ta tunika, świetna na lato :)
    Pozdrawiam, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń

Instagram

Follow Me