COSMETICS GOSH

Każda z Nas uwielbia kosmetyki i idealnie dobrany makijaż. Tym razem chciałam Wam zaprezentować markę GOSH, którą każdy dobrze zna. GOSH COPENHAGEN to oryginalne duńskie kosmetyki prosto z Kopenhagi. Wysoka jakość formuł, czystość technologiczna, innowacyjne, wielofunkcyjne rozwiązania makijażowe, ciekawe połączenia kolorystyczne dają pewność efektu bez ryzyka podrażnień. Posiadam od nich kosmetyki od paru dobrych lat i niektóre z Nich są moimi faworytami. Puder w kulkach brązująco-opalizujący i tusz pokazywałam już wcześniej TUTAJBrązująco-opalizujący puder w kulkach służy mi do wykończenia makijażu i poprawienia kolorytu cery. Nadaje słonecznego efektu opalenizny na twarzy, szyi czy ramionach. Posiada piękny złoto-brązowy kolor, który nadaje estetyczny naturalny wygląd, powoduje, że moja skóra jest rozświetlona, wygląda świeżo i promiennie. Przyszła pora na pokazanie Wam całkowicie czegoś nowego. Mam nadzieję , że niektóre z tych kosmetyków przypadną Wam do gustu. 
 Mistrzowskim kosmetykiem okazała się Paleta Gosh Contour'n Strobe Kit świetny zestaw do konturowania twarzy, który świetnie podkreśla rysy twarzy. Wszystkie kosmetyki zawarte w palecie mają lekką konsystencję, dzięki temu łatwo można je nałożyć i zmieszać ze sobą. Wybrałam wersję Light, która idealnie pasuje do odcienia mojej karnacji. 
Mat zapanował na salonach dzięki Kylie Jenner, która zaprojektowała własną linię kosmetyków. Pomadka do ust Gosh Velvet Matt zapewnia matowe wykończenie, które doskonale prezentuje się na ustach. W składzie kosmetyku znajdują się kwas hialuronowy oraz naturalne woski. Dzięki delikatnej konsystencji pomadka kryje już przy pierwszej warstwie. Co ważne, nie wysusza ust i nie podkreśla drobnych skórek. Wygładza i nawilża. Utrzymuje się na ustach przez wiele godzin. Dzięki zawartości witaminy E, olejków roślinnych oraz filtrów przeciwsłonecznych, chroni usta, odżywia i nawilża Przyznam się, że nigdy nie stosowałam eyelinera w pisaku. Eyelinerem Gosh Giant Pro pozwolił mi namalować precyzyjną kreskę, której trwałość mnie zaskoczyła! Kosmetyk długo utrzymuje się na powiece oraz  łatwo się rozprowadza.
 Tusz do rzęs Gosh Lash Sculpting świetnie podkręca i wydłuża rzęsy. Kosmetyk buduje i stylizuje rzęsy, dodaje podkręcenia i długości. W składzie znajdują się włókna i wyciąg z wodorostów, które wydłużają włoski i sprawiają, że wyglądają na pełniejsze. Szczoteczka zaprojektowana jest w taki sposób by dotrzeć nawet do najkrótszych włosów. Dzięki kremowej formule tusz nie pozostawia grudek. Często podkreślam brwi, gdyż moje włoski są jasne idealnym rozwiązaniem zamiast kredki stał się żel do brwi Gosh Lash Sculpting. Kosmetyk ten sprawia, że moje włoski stają się elastyczne, ale pod kontrolą. Pozwala mi rozdzielić włoski, bez efektu usztywnienia. Ponadto zapewnia długotrwały efekt i posiada formułę wzbogaconą o odżywkę. 
 Innowacyjna formuła podkładu Gosh Foundation Drops z lekką teksturą bez wody to bez wątpienia cecha wyróżniająca. Już kilka kropli kosmetyku zapewnia średnie, nieskazitelne krycie. Produkt bardzo łatwo rozprowadza się na skórze. W składzie produktu znajduje się olej arganowy i antiderm, a także przeciwzapalny i ochronny SPF 10. Ponadto nie zawiera parabenów i nie jest perfumowany. W skład kosmetyku wchodzą cenne składniki, które warto poznać:
Silikon Velvesil DM: opatentowana wielofunkcyjna nie-emulgowalna sieć kopolimeru silikonu rozproszona w dimetikonie. Silikon Velvesil DM wykazuje zmniejszenie lepkości, co wspomaga aplikację i rozprowadzanie kosmetyku. W efekcie skóra jest długotrwale jedwabista.
Antidermnaturalny, przeciwzapalny składnik 
Komponent Antiderm: gwarantuje zmiękczenie i ochronę. Redukuje procesy zapalne, chroni przed czynnikami zewnętrznymi i zmniejsza nadwrażliwość skóry. Redukuje zaczerwienienia i przyspiesza gojenie się skóry. Świetny w przypadku skóry łojotokowej i atopowej.
Cosphaderm® MultiMEGw 100% naturalny, kosmetyczny płynny surowiec. Ma właściwości antybakteryjne, łagodzące i antyoksydacyjne. 
Olejek arganowy: bogaty w witaminę E, kwasy tłuszczowe Omega 3 i Omega 9. Odżywia i nawilża skórę.

Pędzelki wykorzystane podczas zdjęć GOSH , HERE & HERE
images Sony Alpha 35 & Huawei P9 lite

CONVERSATION

22 komentarze:

  1. Uwielbiam tę markę ;) Mają świetną bazę pod cienie, która działa również jako krem pod oczy i fantastycznie się ją aplikuje <3 Jakiś czas temu stosowałam też ich żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazę pod cienie nie używałam. Musze koniecznie wypróbować :)

      Usuń
  2. Kiedyś używałam kosmetyków tej firmy ale już od dawna ich nie kupuję :) w sumie nie wiem dlaczego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam żadnych kosmetyków z tej firmy ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten podkład to najlepszy jaki miałam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing products! Thanks for sharing **
    Great blog! I'm following you! Follow back? <3
    Kisses
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię markę Gosh! Mają na prawdę świetne produkty! :)
    pozdrawiam, miłego poniedziałku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 100% racji. Z dnia na dzień kocham coraz bardziej :)

      Usuń
  7. to świetna firma, ma doskonałe kosmetyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo, super produkty, bardzo lubie markę Gosh :)

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już o tej marce, ale jeszcze nic z niej nie posiadam. ;)
    Produkty wydają się być bardzo fajne.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. warto wspomnieć, że GOSH nie testuje na zwierzętach i w większości ma składy wegańskie- w dzisiejszych czasach to bardzo wartościowa rzecz :) muszę pokupować parę i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam podkład. Jest to mistrzostwo jak dla mnie :)

      Usuń
  11. Uwielbiam te kosmetyki! :) Mam ich kilka w swojej kosmetyczce!
    No, ale przede wszystkim chwalę Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo czasami lubie działać ze zdjęciami. Towar ladnie sie komponuje jak coś sie dzieje :)

      Usuń
  12. amazing post, love it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie kosmetyki Gosh, bardzo się spełniły 💓http://kamilaocieczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me