KOSMETYKI LUTEGO

 Każda z Nas ma swoje ulubione kosmetyki. 
Ja od jakiegoś czasu nie rozstaje się z niektórymi.
Każdy gra główne skrzypce w tworzeniu mojego makijażu! 
Bronzery, podkłady a przede wszystkim dobry krem do cery!


Niestety moja cera jest wrażliwa i szybko się przesusza! 
Ostatnio przypadkiem natrafiłam na krem Lirene. 
Dosyć, że jest z olejkiem arganowym to idealnie nawilża moją suchą skórę, która po kąpieli jest wysuszona i podrażniona!
Kolejną perełką z tej dziedziny jest mleczko do demakijażu firmy Avon. U mnie sprawdza się idealnie.
Nie podrażnia oczu, co pozwala mi bezproblemowo zmyć makijaż.
Podkładu Wam nie muszę przedstawiać bo już go prezentowałam na blogu. 
Kosmetyki MAC są sprawdzone i długotrwałe a to najlepsze w makijażu!
Cudeńko jakie ostatnio odkryłam to rozświetlający krem pod oczy firmy Lumene.
Idealnie koryguje moje sińce pod oczami, które posiadam od dawna.
Pędzle są również ważne, a gąbkę do makijażu używam pod oczy!
Perełki towarzyszą mi od jakiegoś czasu.
Pamiętam jak moja mama zawsze była ich zwolenniczką, a teraz sama się do nich przekonałam.
Jedne brozujące od GOSH, kolejne rozświetlająco- korygujące kolory skóry od AVON. 
Każde wspaniałe i idealne do każdego typu cery. Nawet mama się na nie skusiła.
Pamiętaj jako dziecko, mające zaledwie 10 lat odkryłam u mamy w kosmetyczce róż firmy BOURJOIS. 
Wtedy pierwszy raz się nim pomalowałam. Nie muszę Wam mówić jak. 
Na pewno nie podkreśliłam kości policzkowych jak teraz. 
Moimi faworytami są bronzery 92 oraz 10 tej firmy, gdyż różu jeszcze nie zakupiłam.  
Idealnie podkreślają a ich długotrwałość jest niesamowita!
 Kolorami w tym miesiącu są róż, brąz i czerwień. 
Nigdy mi się nie znudzą!
 Oprócz kresek na oczach używam jeszcze cieni. 
Najczęściej są to brązy i beże, które pasują do moich szarych oczu.
Tłusty cień od Mac idealnie podkreśla oko w kącikach i nadaje im wyrazistego kształtu. 
 fot. Sony Alfa 35

CONVERSATION

27 komentarze:

  1. jeszcze nigdy nie miałam możliwości zapoznać się ze szminkami Eveline, następnym razem jak będę w drogerii to się im przyjrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bourjois ma doskonałe bronzery i róże!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminka YSL ma przewspaniały odcień ^_^ Nie można się nie zakochać

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś miałam róż z Bourjois i byłam nim zachwycona :) A teraz jestem zachwycona Twoimi zdjęciami i układankami. Rewelacja! Spojnie i przejrzyście :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne zdjecia kosmetykow super to zaprezentowalas! Zapraszam do siebie Na Nowy Wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i bardzo fajne zdjęcia :) Kilka wskazanych przez Ciebie pozycji mam też w swojej kosmetyczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze w końcu wypróbować kosmetyków z MAC'a !!! :)

    Zapraszam:

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow. Pierwszy raz widzę takie ładne zdjęcia z kosmetykami. Aż Cie zaobserwuje ;D

    a little Cup of Art – moda, sztuka, ilustracje, kultura

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :) Uwielbiam tego typu posty, zawsze można znaleźć jakieś kosmetyki dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie nam pokazałaś kosmetyki. Naprawdę świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam róże z Bourjois :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post! Bardzo fajne rzeczy.
    Co powiesz na wzajemna obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post osobiście polecam perełki z avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w tych zdjęciach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tego ;) śliczne zdjęcia zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny i praktyczny wpis !

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniałe pomadki, uwielbiam takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  18. Róże Bourjois również uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me