WALK AMONG THE TREES.

Od pewnego czasu staram się Wam pokazywać jak w łatwy sposób, dodać swojej stylizacji nutkę bohemy.
Kolorowe szale, torebki z frędzlami, kożuchy i botki.
Tym razem znów stylizacja w brązach i beżach.
Nie wyglądam jak prawdziwa cyganka siejąca wszędzie bohemą, 
lecz podstawy są.
W chłodniejsze dni, ciężko zaszaleć w tym stylu.

 
Takie look'i najlepiej prezentują się na łonie natury.
Podczas spacerów, spontanicznych wycieczek.
Ten oryginalny i nieco ekstrawagancki styl zdecydowanie nadaje charakteru, a ponadto podkreśli indywidualność i osobowość. 
Boho cechuje się pomysłowością oraz umiejętnością łączenia pozornie niepasujących do siebie części garderoby, to przede wszystkim kreatywność , 
która zrodziła nietuzinkowe kreacje, wzbudzające zainteresowanie, zachwyt, a często także kontrowersje. 
fot. Sony Alfa 35 ( my sis)

Sweather Ralph Lauren
Boots Woodies by Jeffrey Campbell
Bag Atmosphere
Vest Atmosphere 
Belt River Island
Pants River Island
Bracelet ByDziubeka

CONVERSATION

46 komentarze:

  1. Świetnie się prezentują te spodnie! :)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ślicznie wyglądasz!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wow nie wiem co napisać tak fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Sylwia! Ten drewniany koturn super podkreśla charakter stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie się takie boho też bardzo podoba :)

    jakie spodnie fajne!
    i kolory :)!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! idealnie zespolone kolory! brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna stylizacja, wszystko perfekcyjnie spasowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć jeśli chodzi o boheme to nie może być inaczej

      Usuń
  8. Super! Kamizelka z kożuszkiem już kiedyś skradła moje serducho :)
    PS: masz piękny kolor na ustach. Co to za pomadka?
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  9. BArdzo mi się podoba, świetne te buty!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam połączenie beżu z bordo :) ostatnio sama dodałam taki set :)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś idealna do takiego stylu! Bardzo mi się podoba ale sama do końca nie mogę się przekonać czy u mnie sprawdziłoby się to ;)
    buźka Kasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne spodnie!
    Całość bardzo na TAK <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, swietnie!
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja *,*

    Zapraszam do mnie (kilknij na nick)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna a makijaż strzał w 10! Zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję bardzo za ciepłutkie słowa. Makijaż musi być dopracowany

      Usuń
  16. Jakie śliczne zdjęcia, super kamizelka!:)

    Zapraszam do obserwacji naszego bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baaardzo podoba mi się ten zestaw!Świetne połączenie kolorów! :)
    I spodnie mają b.ciekawy fason ;)
    Jednym słowem - SUPER! :D
    Pozdrawiam, miłego weekendu :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam wrażenie, że Twoje stylizacje są dopracowane w każdym szczególe :) Cudnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję staram się choć czasami nie zawsze :D

      Usuń
  19. Torebka jest cudowna! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacja jest naprawdę dopracowana. Uwielbiam torebki z frędzlami :)

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna torebkw !;)
    madameeangela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie dobrane kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta kamizelka jest absolutnie cudowna. A na punkcie frędzli sama mam hopla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja rónież staram się dodawac boheme do stylizacji

      Usuń
  24. Podoba mi się połączenie fioletu i sposobu obrobienia zdjęć, sprawiają wrażenie nieco mrocznych ale jednocześnie futerko ociepla całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o z tego typu komentarzem się nie spotkałam :D
      Miło mi :D

      Usuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me