SZKOCKA KRATA #

 Nareszcie nadeszła ta chwila, kiedy mogłam na spokojnie spotkać się z dziewczynami Paulą z MiTT oraz Ewą z Viosna.
Porozmawiać przy pysznej kawie i nacieszyć się ich obecnością.
Wyszłam do ludzi chociaż i tak o 4:45 wstawałam do pracy. 
O dłuższego czasu nie miałam chwili wytchnienia w pracy i poza nią! 
Obowiązki obowiązkami lecz po ciężkim dniu nie miałam siły się ruszyć.

Nareszcie mogłam stworzyć prosty i wygodny look na ulicę! 
Bo tak dawno nie było street look'ów, 
które mogłabym zaprezentować. 


Coat Zara
Shirt Calvin Klein
Pants Zara
Boots CCC
Bag Wittchen
Scarf nn

CONVERSATION

55 komentarze:

  1. Świetny zestaw!
    Bardzo żałuję, że nie mogłam Cię oglądać takiej na żywo, ale moją frustrację pewnie przekazała Ci już Paula, nie będę się z nią powtarzać :>

    Ona potwierdza tylko moją teorię, że z chłopami same problemy....

    Mnie zachwyca szal (bo mam bardzo podobny, a to znaczy, że lubię takie :>) i buty! Buty też mi się bardzo podobają!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że nareszcie udało nam się spotkać we trzy, szkoda, że bez Mar. Świetny look!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw, ta krata nadaje fajny charakter całej stylizacji ,pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki inny efekt. Proste kroje a szal działa cuda

      Usuń
  4. Ale piękne foty wyszły!
    Super wyglądałaś:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Great outfit dear!! :)

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem stylizacji, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Prosto, ale efektownie:) Pięknie płaszcz, torba, szal. Świetnie wyglądasz :)

    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy i przemiły zestaw :)

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja zakochałam się! Dawno kupowałaś butki? Piękne są! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie:) Boski płaszcz i szal:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny płaszcz!

    http://aureolia.blogspot.com - MODOWE INSPIRACJE ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugie zdjęcie jakie piękne !!!

    Zapraszam do mnie:
    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się bardzo podoba twój zestaw, chętnie bym wskoczyła w taki. Cudny płaszcz,szal i torba. I buty jakie ciekawe. Rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nad tymi botkami też się zastanawiałam ostatnio :D I płaszcz mi się bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zakupiłam i jestem zachwycona ich wyprofilowaniem

      Usuń
  15. super masz te buty i szalik! ja też uwielbiam weekendy z koleżankami i wczoraj też tak spędziłam dzień x

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie wyglądasz:) cudowny masz płaszcz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się szal, a płaszcz cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega!!! Zachwycasz. Bardzo mi się ten look podoba💋

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezu jesteś taka piękna. Kocham te zdjęcia ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super look! Zdjęcie nr 1 i 2 rewelacja! Pięknie wyszłaś i ten uśmiech :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja idealna! ++++ za szal, który ożywił całość. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealny zestaw! <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super ślicznie mega !

    cvssai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wygladasz świetnie! super foty !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoja stylizacja w 100% wpasowuje się w mój gust! A zdjęcia są bardzo ciekawe i fajnie zrobione. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Zazdroszczę wam tych spotkań :)
    I tobie płaszcza :D :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjne połączenie młodości i elegancji!

    OdpowiedzUsuń
  29. Stunning look perfect in every particular
    Camel coat is always the best
    I love your style and your blog too. I hope you will like mine
    www.welovefur.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Szal jest przepiękny, fajnie dodaje blasku całej stylizacja. Podkreśla też Twoja delikatna urodę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszcz dodaje uroku wszystkiemu piękna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialna stylizacja :) Wszystko pięknie razem wygląda :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam taki sam, albo bardzo podobny szalik i uwielbiam rozdarte spodnie na kolanach! Wszystko w moim guście! Świetne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny płaszczyk, szalik w kratę jest fajnym akcentem w całej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me