SPACER W KRAKOWIE.

Tydzień temu w piątek wywiało mnie do Krakowa!
Nie raz pisałam, że uwielbiam to miasto, kulturę oraz historię!
Spędziłam tam cały dzień razem z MiTT, która brała udział w konkursie "Przyłapani na Modzie".
Wspólne zakupy, kawa przy rynku - czego chcieć więcej. 
Jak dla mnie snu! Byłam po nocce, bez snu. 
Trzymała mnie poranna kawa. Mam nadzieję, że nie widać mojego zmęczenia aż tak mocno!
Kolejne wydanie z kraciastą chustą i kokardą, którą pokochałam. 
Oglądając te zdjęcia, zauważyłam, że brakuje mi jedynie czapki z pawimi piórami. 
Byłabym wtedy prawdziwym Krakowiaczkiem!
Czasami klasyki sprawdzają się najlepiej.


Shirt Tommy Hilfiger

Pants H&M
Boots Mohito
Bag Wittchen 
Coat Zara
Scarf nn

CONVERSATION

64 komentarze:

  1. Sylwia, wyglądasz wspaniale! To połączenie kolorów, ta kokarda - dla mnie to jest świetny zestaw! I spora inspiracja, bo na wszelkie kokardy, krawaty i muchy pod szyją wzięło mnie ostatnio bardzo mocno <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Marczaku>
      Jak zawsze miłe słow, dzięki którym się uśmiecham

      Usuń
  2. Przepięknie wyglądałaś, zdecydowanie za rzadko nosisz czerwień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się nadrobić zaległości i zakupić kilka czerwonych ubrań bądź dodatków na początek

      Usuń
  3. fajna stylizacja :) najbardziej podoba mi się ta krata. Mimo,że wszędzie pojawia sie kokardka na koszuli to i tak fajny pomysł na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. klasa sama w sobie! kokarda przy kołnierzyku bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny płaszczyk i wspaniale połączyłaś go z chustą, a kokarda to taka kropka nad "i" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealnie <3

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. marzy mi się mała weekendowa wycieczka do Krakowa :) czekam na cieplejsze dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My z Paulą czasami nie patrzymy na pogodę! Wsiadamy i jedziemy :D

      Usuń
  8. świetna krata!
    Marzy mi się wypad do Krakowa: )

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również uwielbiam Kraków. MiTT świetnie się spisała w roli fotografa. Śliczny outfit. :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę gdzie Cię powiało, do mojego Krakowa! :)
    stylizacja choć nie w moich klimatach to bardzo mi się podoba. kolorystyka, linia sylwetki. bosko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D coś na szybko wieczorem wymyślone tak aby mi w pracy na nocce było wygodnie

      Usuń
  11. Świetna stylizacja, klasyka zawsze się sprawdza! Do twarzy Ci w czerwieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny look! a koszula i szal idealne!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takich ciepłych barwach bardzo Ci ładnie :) Zarówno beże, jak i czerwienie Ci pasują. A kokarda to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Skarbeczku, zakochałam się w tym zestawie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj jak miło :) a myślałam ze może we mnie ;)

      Usuń
  15. wow jestem zachwycona wyglądasz cudownie:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Ci dobrze w tym kolorze!

    http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny look :) świetnie Ci w czerwieni. Chciałabym tak wyglądać po nieprzespanej nocy. Wyglądasz pięknie, nie widać ani jednej oznaki zmęczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz w czerwieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia. ;) Pasuje Ci czerwony.

    OdpowiedzUsuń
  20. W tej kokardzie zakochałam się i ja kilka postów temu :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  21. WoW! Interesting details! You're so stylish, dear! :)

    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja i piękny plener :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Osobiście nigdy nie byłam w Krakowie ale muszę to koniecznie nadrobić.
    Co do stylizacji : wyglądasz pięknie, a koszule z kokardą z chęcią bym widziała w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No.... wyglądasz po prostu genialnie, uwielbiam takie zestawy. Nie będę się rozpisywać, bo po prostu jest ślicznie! Jak Ty wytrzymujesz bez snu? Ja już nie daję rady, choć przyznaję, że w nocy pracuje mi się świetnie, to jednak następnego dnia na podróż nie miałabym sił.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny klasyk i cudownie w nim wyglądasz! Extra szal,całość szalenie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze masz takie ładne zdjęcia! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze masz takie ładne zdjęcia! Tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. zachwyca mnie szla w roli "poncha", idealnie dopelnia się z płaszczem! Przepiekna calosc ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądasz fenomenalnie .
    Xthy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pierwsze zdjęcie mega!!! A ten obcas boski!!

    misiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. I love this outfit Sylwia and your scarf is perfect on this combo! Really nice choice my dear! Kisses from Italy and thank you for your visit,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    Bloglovin of Eniwhere Fashion

    OdpowiedzUsuń
  32. Klasyka zawsze wygrywa.
    Cudownie wygladasz <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba :-) Pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uniwersalne i doskonałe połączenie czerni i kratki. Zawsze będzie wyglądało stylowo a do tego nigdy nie będzie wiało nudą. Co do Karkowa to będąc tam za każdym razem jestem zaskoczona czymś nowym, to architekturą, to jakimś cichym zakątkiem w którym mogę odpocząć, idealnie. Szkoda że nie nadaję się do życia w mieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama mieszkam na wsi :) i nie wiem jakbym dała rade bez podwórka i ogrodu!

      Usuń
  35. Wyglądasz fenomenalnie :) No po prostu nic dodać,nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Tu masz prawdziwego krakowiaczka: https://www.youtube.com/watch?v=4HD2ytXcLMY

    Łączę pozdrowienia
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może posłuchajmy dziś tego. Również Krakowiaczek
      https://www.youtube.com/watch?v=gtKWlM3H52U

      Usuń
  37. Wow! Rewelacyjny zestaw oraz zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me