LOCCITANE Aromakologia

Aromakologia to dziedzina zajmująca się łączeniem zapachów w naturalnych formułach kosmetyków, które dzięki swoim dobroczynnym właściwościom pozytywnie wpływają na samopoczucie. L’OCCITANE oparło na aromakoogii trzy specjalistyczne linie produktów do pielęgnacji skóry, które ułatwiają zasypianie, dodają energii, oraz odprężają po ciężkim dniu pracy.. 
Tym razem testuję kosmetyki do włosów, które poprawiły ich kondycję. Od siedemnastego roku życia miałam farbowane blond włosy. Teraz powoli schodzę z tego koloru. A kondycja moich włosów poprawiła się o 180 stopni. 
ODŻYWIAJĄCY SZAMPON DO WŁOSÓW SUCHYCH I BARDZO SUCHYCH, 300 ML
Cena 82zł
Kremowy szampon wzbogacony intensywnie odżywczymi i ochronnymi olejkami z drzewa oliwnego oczyszcza suche i bardzo suche włosy. Aksamitnie gładka formuła pomaga odżywić włosy, sprawiając, że są miękkie, sprężyste i lśniące.
Delikatna aktywna kompozycja zapachowa 5 olejków eterycznych: cedru, lawendy, rumianku, cytryny i eukaliptusa koi a jednocześnie oczyszcza skórę głowy oraz sprawia, że włosy delikatnie pachną.
Moje włosy po pierwszych 5 myciach przestały być wysuszone i stały się miękkie oraz lśniące. Natomiast ekstrakt z rumianku lekko rozjaśnił pasma moich blond włosów i nadaje blasku. Przyznam się, że ten szampon nie podrażnia skóry mojej głowy. 


ODŻYWKA INTENSYWNIE ODŻYWIAJĄCA DO WŁOSÓW SUCHYCH I BARDZO SUCHYCH, 250 ML
Cena 82zł
Kremowa odżywka wzbogacona olejkami z drzewa oliwnego znanymi z właściwości odżywczych i ochronnych, intensywnie odżywia i otula suche oraz bardzo suche włosy, nie obciążając ich. Formuła ułatwiająca rozczesywanie sprawia, że włosy są jedwabiste i sprężyste.
Delikatna aktywna kompozycja zapachowa 5 olejków eterycznych: cedru, lawendy, rumianku, cytry i eukaliptusa koi i oczyszcza skórę głowy oraz sprawia, że włosy delikatnie pachną.
Włókna włosów wyglądają na odżywione, są miękkie i lśniące. Łatwo się rozczesują i poddają stylizacji.

 Ja odżywkę zawsze trzymam dłużej na głowie ok 5-7 minut! Nie przetłuszcza to włosów, a bardziej odżywia i nadaje blasku. W tym czasie zawsze robię sobie peeling ciała lub nakładam balsam pod prysznic! 

CONVERSATION

16 komentarze:

  1. Ceny do najniższych nie należą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty i super zdjęcia :)
    https://freshisyummy.blogspot.com/2018/08/jacob-takes-marocco-1-year-without-rain.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta odzywka na pewno byłaby dla mnie :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki tej firmy zawsze pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś tej firmy kompletnie nie kojarzę, ale cena jest dość wysoka :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawe te produkty, fajny pomysl na zdjecia <3

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena wysoka :) Nie na moją kieszeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię energetyzujące zapachy żeli pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze jestem ciekawa produktów do włosów :) Ja zazwyczaj nakładając odżywkę omijam skórę głowy, by uchronić włosy przed przetłuszczeniem. Choć mam też odżywki, które działają bez obciążania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam loccitane na wyciągniecie ręki a aż wstyd się przyznać nigdy nie miałąm jeszcze ich produktów . chyba pora to zmienić! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę kojarzę, ale nie miałam okazji próbować żadnego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam niedaleko sklepik loccitane tak więc napewno podejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkty wydają się super, ale po czo ten sztuczny HDR :< Swoją drogą świetnie dobierasz kompozycje do fotek produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me