Torby Monnari, Wittchen czy Evy Minge – który styl będzie odpowiedni dla Ciebie?



Wiele kobiet posiada naprawdę dużo torebek. Wynika to głównie z faktu, że do każdej okazji kupujemy inną lub też po prostu wybieramy podobający nam się model. Sprawdź jak wybrać torebkę idealną na wiele uroczystości, która nie tylko będzie uniwersalna, ale i zachwyci wszystkich.
  
Szykowne skórzane torebki Wittchen na każdą okazję

Marka Wittchen wielu osobom kojarzy się z surową elegancją. Rzeczywiście wśród klasycznych modeli znajdziemy wiele prostych wzorów dostępnych w ponadczasowym brązie, czerni czy ciepłym beżu. Nie zmienia to jednak faktu, że marka przygotowała również ciekawą ofertę w nowoczesnym wydaniu. Przykładem może być tutaj torebka z koronką i kwiatowym motywem. Produkt ten nada stylizacji romantycznego charakteru, przez co najchętniej wybierany jest przez osoby preferujące ten styl. Panie szukające innowacyjnych rozwiązań również się nie zawiodą. W ofercie Wittchen znajdziemy bowiem modne torebki w zwierzęcy print z imitacji skóry węża. Model ten zyskuje ekstrawagancji dzięki metalicznemu odcieniu.
 
Modne i eleganckie torebki Monnari

Torebki Monnari zwracają uwagę swoją elegancją w nowoczesnym wydaniu. Chcąc zachwycić wszystkich, możesz wybrać na przykład model z wyrazistym pikowaniem. Wśród eleganckich produktów dużą popularnością cieszy się również torebka typu aktówka z nieregularnym wzorem. Monnari dla swoich klientek przygotowało także modele z barwnymi wstawkami – taką kolekcje można sprawdzić np. na portalu https://lamoda.pl/katalog/torby/monnari-m . Jeżeli chcesz nadać nutkę nowoczesności bądź uwielbiasz błyszczące dodatki, wybierz wizytową torebkę z ozdobną lamówką. Ciekawą propozycją będzie również elegancki model z połyskującym panelem. Wśród szykowny torebek Monnari nie zabraknie także tych z roślinny motywem bądź krokodylim wzorem. Dla kobiet poszukujących praktycznych rozwiązań marka przygotowała torby o praktycznej funkcji plecaka.

Awangardowe torebki Evy Minge idealne na co dzień

Torebki Evy Minge wielu osobom kojarzą się jedynie z ekstrawaganckimi i innowacyjnymi rozwiązaniami. Tymczasem producent przygotował wiele propozycji, które doskonale sprawdzą się na co dzień. W ofercie znajdziemy na przykład torebkę w modnej szarości zamykaną na wygodny troczek zdobioną w górnej części futerkiem. Ten prosty i niewielki dodatek idealnie sprawdzi się zimą jako uzupełnienie okryć wierzchnich z tą samą ozdobą.


 Torebki Wittchen i buty Guess — postaw na ponadczasową elegancję

Chcąc stworzyć idealną stylizację, wcale nie musimy decydować się na zakup torebki i butów u jednego producenta. Doskonałym przykładem będzie w tym wypadku marka Wittchen i Guess. Pierwszy producent jest najczęściej wybierany, jeżeli chodzi o torebki a drugi obuwie. Wszystko to sprawia, że marki bardzo często występują koło siebie właśnie w takim zestawieniu. Klasyka i ponadczasowość Wittchen zostaje przełamana przez oryginalne obuwie Guess tworząc naprawdę wyjątkowe połączenie.

Wybierz idealne połączenie torby i butów Monnari w promocyjnych cenach

Torebki Monnari zyskują dużą popularność głównie ze względu na to, że bardzo łatwo dobrać jest do nich obuwie. Sama marka Monnari w niektórych przypadkach przygotowała produkty w tym samym stylu. Wyprzedaże letnie pozwalają nabyć produkty w dobrych cenach np. tutaj https://lamoda.pl/katalog/tag-tanie-torebki-.   Jest to idealne rozwiązanie dla kobiet, które nie lubią dopasowywać dodatków i wolą gotowe oraz sprawdzone rozwiązania. Wśród modeli nie zabraknie oczywiście połyskujących torebek w kolorze złota, lecz subtelne zdobienie w tym samym odcieniu nadają im tylko elegancji i szyku.

CONVERSATION

24 komentarze:

  1. ja mam w sumie moją jedną ulubioną torebkę i tlyk w niej chodzę haha

    OdpowiedzUsuń
  2. Wittchen moja ulubiona marka od lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w sumie miałam kiedyś jedna torebke od nich hehe :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Łukasz ma rację, super ta ostatnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się stylizacja z pierwszego zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, a torebka idealna na jesień! :))

    MERI WILD BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. no ostatnia stylizacja jest genialna pod względem połączenia kolorów <3!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, Miłego dnia, xx
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post, sama mam torebkę z którą nie lubie sie rozstawać.😊
    Zapraszam do mnie https://kawoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się ta pierwsza torebka podoba najbardziej , ponieważ aktualnie szukam takiej na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam kilka torebek w swojej kolekcji :) Jako typowa kobieta zawsze coś wyszuka i zawsze wszystko się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarna stylizacja najbardziej mi się podoba 😍
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Super
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, Miłego dnia, xx
    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie torebki Wittchen wygrywają w tym zestawieniu, chociaż nigdy nie widziałam na żywo torebek Evy Minge :) Być może i one przypadłyby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem posiadaczką torebek Monnari i szczerze polecam tę markę :) Jednak w wymienionym zestawieniu, najbardziej przypadła mi do gustu torebka z pierwszego zdjęcia.. :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten karmelowy shopper najbardziej mnie urzekł. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta torba jest mega, wszędzie takiej szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny artykuł, będę tu wracać

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me