A day in constant motion.


Każdy z Nas ma do czegoś słabość! Moim stało się zakupywanie obuwia,
zarówno sportowego jak również szpilek.
Wygodne obuwie sportowe, to chyba najlepszy przyjaciel,
każdej zabieganej kobiety.
Idealnie wkomponują się w miejską atmosferę razem z  białymi szortami i żakietem.
Dlatego wybrałam buty marki Reebok Work'n Cushion,
które pasują zarówno na spacer ze znajomymi,
a także do biegania przy poprawianiu kondycji.
W wolnych chwilach lubię pobiegać przy dobrej muzyce pobijając swoje obecne osiągnięcia, czy pojeździć na rowerze.
Pracując prawie codziennie po 9h w ciągłym ruchu i na nogach,
czasami mam dzień lenia!
Najchętniej nie wychodziłabym z domu spod koca i oglądała Tv z ulubionymi serialami.
Ostatnie ciepłe dni, więc trzeba było korzystać z ostatnich promieni słonecznych!
Zapraszam Was na mój profil.
A Wy jak spędzacie wolne chwile?! Co najczęściej robicie?

//
BB.










Shoes Reebok Work'n Cushion
Short H&M
Jacket Atmosphere
Top H&M
Sunglases Romwe
Watch Akzent via Hoodboyz.de

CONVERSATION

13 komentarze:

  1. w trochę innym stylu niż ten, do którego mnie przyzwyczaiłaś, ale podoba mi się niezmiernie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja buty mogłabym kupować i kupować. Stylizacja mega - jak najbardziej w moim stylu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję, lecz bez wysiłku nie ma rezultatów :)

      Usuń
  4. ty to masz perfekcyjną figurę Kochana :) z wielką chęcią obserwuje i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Lecz jest kilka poprawek i niedociągnięć :D

      Usuń
  5. super zdjęcia, a ta poza na drugim zdjęciu byłaby moją ostatnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe sportowe połącznie! Nie wiem czy bym się na takie odważyła, bo chyba nie mam talentu do obcowania ze sportowymi ciuchami. U Ciebie to wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your skinny hips and thighs in very tight pants ♥ You make me happy - Thank you

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me