Modern classic.



MØ - Don't Wanna Dance 


Każda dziewczyna posiada swoje ulubione boyfriendy. 
Ja od niedawna też wykonałam swoje ulubione. Ze starych jeansów,
leżących gdzieś na dnie szafy! 
Zakupiłam sprawdzony wybielacz i zrobiłam kilka nacięć. 
Z ciemnych jeansów z kilkoma przetarciami, wyszło moim zdaniem 
coś fajnego, niepowtarzalnego i mojego.
Uwielbiam eksperymentować z ubraniami i fasonami. 
Jednym dniem jestem gypsy w rozciągniętym swetrze i kapeluszu,
następnego dnia zakładam nowoczesny klasyk, w stylu oversize.
W każdym wydaniu czuję się dobrze, gdyż zakładam ubrania, które do mnie pasują, a nie podążam ślepo za modą.
Każda kiedyś pewnie miała modową wpadkę nawet ja, 
lecz człowiek uczy się na własnych błędach i dąży do doskonalenia siebie i własnego stylu.
A Wy w jakim stylu lubicie się najbardziej!? 


//

W zakładce obok znajdziecie link SHOP. Robię małą wyprzedaż swojej szafy.
Wejdźcie a może znajdziecie coś dla Siebie. Jeżeli Wam coś się podoba z moich stylizacji piszcie śmiało, a może postanowię to sprzedać. Ubrania sprzedaję w bardzo dobrym stanie. Zapraszam do zaglądania!

//

BB.












Pants DIY
Shoes Dorothy Perkins
Shirt Ralph Lauren
Bag H&M



CONVERSATION

53 komentarze:

  1. świetne spodnie!

    ___________________
    a u mnie?
    fashionowo i seksownie

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wykończona koszula!
    -------------------------------------
    http://ettelienne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. jak Ty się pięknie uśmiechasz na tych zdjęciach, Sylwio :)

    gratulacje w kwestii dżinsów - ja próbowałam, pamiętam, wykonać podobne w czasach liceum. Po to, żeby nadać swoim starym spodniom bardziej rockowego charakteru.
    Niestety - zbyt mocno i ze zbyt dużym zapałem zabrałam się za to cięcie, bo już po dwóch ruchach z długich spodni miałam szorty ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana. Pani fotograf cały czas mnie rozbawiała!

      Usuń
  4. czadowe spodnie :D
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja boyfriendow poki co nie posiadam bo wydaje mi sie ,ze nie pasuja do mojej figury wiec zawsze wybieram rurki :P
    ale TTobie pasuja i swietne ciachniecia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też nie mogłam się do nich przekonać, lecz dałam radę !

      Usuń
  6. Bardzo fajnie Ci wyszła ta przeróbka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia i super spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden z moich ulubionych zestawów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super boyfriendy, ja się musiałam do takich spodni trochę przekonywać ale teraz je uwielbiam :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Serio sama je wykonałaś? aaaaaa no mega szacun kochana, czadowo Ci wyszły, z moimi dwiema lewymi łapami, w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehehe
    przynajmniej nie miniesz nigdy na ulicy żadnej osoby, w takich samych portkach hehe :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak. Były trochę potargane i miały podszewkę wszytą. Dorobiłam jeszcze więcej przetarć, wyprułam podszewkę i wybarwiłam :) z ciemnego jeansu zrobił się błękitny. Takiego efektu oczekiwałąm.

      Usuń
  11. przepraszam za wyrażenie, ale... ZAJEBISTA stylizacja :D

    kurkowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne te spodnie! Zazdroszczę umiejętności szarpania, cięcia i rwania ;) Ja chciałam zrobić to samo ale jakoś moja obawa bierze górę nade mną ;) Pięknie wyglądasz. Dodaję do obserwacji kochana.
    www.fashion-white.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczesniej ćwiczyłam na starych nie do uzytku.

      Usuń
  13. Świetne wyszły te boyfriendy!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi zawsze brakuje czasu na tego typu zabiegi, ale Tobie super wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzięki za komentarz ;)
    bardzo fajny blog i styl!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. super ci wyszły te spodnie ! bardzo fajny blog:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ALE CUDOWNIE!! Jakie piękne zdjęcia!! Jaka ty piękna!

    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniale! ♥ Takie klimatyczne zdjęcia i taka ładna dziewczyna, jak Ty- to bajeczne połączenie :))
    PS. Udało Ci się mnie zauroczyć, moja Droga- dziękuję Ci za to!

    OdpowiedzUsuń
  19. Idealnie!<3 ja nie mam swoich ulubionych boyfriendow niestety:)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie spodnie ♥ A Ty jesteś piękną kobietką !! :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam taką samą torebkę :) to jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe połączenie, ja też polubiłam boyfriendy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zrobiłaś takie spodnie?! Są genialne!!!! Piękne zdjęcia :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troche poprzecinalam, troche wybarwilam i powstało takie cos :)

      Usuń
  24. genialnie wygladasz w tych boyfriendach Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Hi dear and congratulations for this outfit! i like especially your amazing ripped jeans!!! I started following you on G+! Hope your follow back! What do you think to follow us also in Bloglovin? Kisses,
    Eni

    http://eniwherefashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  26. Genialne spodnie strasznie fajnie wygladaja z biala koszula<3

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochałam się w spodniach i torebce<33

    OdpowiedzUsuń
  28. Spodnie i kopertówka - aaaaa, szał ! Pozdrawiam x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale! Świetne zdjęcia, świetne spodnie i torebka <3 Uwielbiam takie zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gorgeous
    Stay in touch!
    Can we follow each other on GFC?
    Sandy Sandhu

    OdpowiedzUsuń
  31. spodnie są fantastyczne ;) bardzo fajnie je zrobiłaś. szpilki też bardzo mi się podobają, a koszulę już widzę w innym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. rewelacyjne spodnie;)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. super look ! :)

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje spodnie są mega, zwłaszcza że je sama wykonałaś, super, bardzo mi się podobają, muszę przeglądnąć swoją szafę.

    http://milionioliwka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me