Częstochowa się nie chowa!

Częstochowa jest mi bardzo bliska, gdyż jest moim miastem rodzinnym, 
w którym się urodziłam, a na jego obszarach wychowałam.
Dlatego jest mi strasznie miło i jestem dumna z Naszych Częstochowian, 
którzy robią karierę w całej Polsce i poza granicami państwa!.
Dlatego życzę dalszych sukcesów kariery modowej, filmowej czy kulinarnej. 
W Waszych miastach jakie sławne osoby robią karierę!? 

//
Moda jest mi naprawdę bliska, więc od tego zacznę, zapewne znacie te twarze z ogładek gazet i billboardach. Największe domy mody, chcą aby uczestniczyły w ich pokazach! 
Wspomnę następnie o aktorstwie, muzyce oraz kulinariach. W aktualnych programach telewizyjnych!

Agata Dziarmagowska - Drop drop




ANJA RUBIK
1983r. 
Uczęszczała do Prywatnej Lingwistycznej Szkoły Podstawowej w Częstochowie i do I Społecznego Liceum Ogólnokształcącego STO w Częstochowie.
Karierę modelki rozpoczęła w wieku 15 lat. Pierwszy raz wyszła na wybieg w Mediolanie. Dwa i pół roku później wyjechała do Paryża, gdzie ukończyła brytyjskie liceum. Po maturze przeprowadziła się do Nowego Jorku.



  KAROLINA WĄŻ
1994r.
Karolinę znam osobiście, gdyż mieszkamy niedaleko siebie. 
Karierę zaczęła w wieku 17 lat. Przełomowy okazał się dla niej wrzesień 2011 - to wtedy pojawiła się na pokazach znanych marek: BCBG Max Azria w Nowym Jorku, otworzyła pokaz kolekcji marki Marc by Marc Jacobs, chodziła dla Just Cavalli, Fendi, Versus, Celine w Mediolanie i Paryżu.
W 2012 roku pozowała do lookbooka marki Top Shop.





ALEKSANDRA KIELAN
1998r.

Śliczna Aleksandra Kielan wygrała konkurs Look of the Year 2014. 16-latka z Częstochowy zostawiła w tyle 14 konkurentek do tytułu w finale.


ELŻBIETA JAROSIK
1948r.
Zapewne kojarzycie panią Elę słynnego polskiego serialu "Niania", gdzie wcieliła się w postać Teresy Maj. 
Aktorka urodziła się w Olsztynie ( woj. śląskie), gdzie znajdują się słynne ruiny zamku!


AGATA DZIARMAGOWSKA
W 2012 roku Agata Dziarmagowska wzięła udział w programie "Mam talent", a następnie w 2014 r. zaprezentowała się w "X Factor". Jury było zachwycone.



ANNA PASTUSZKA 
Jedna z uczestniczke programu Heel's Kitchen. Poznałam Anię i stwierdzam, że to utalentowana kucharka i mama jaką znam!




CONVERSATION

5 komentarze:

  1. fajny post, Anja Rubik to niewątpliwie najbardziej znana twarz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Częstochowa ma się kim pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No miasto na pewno się nie chowa. U nas w Tychach też mamy godnych reprezentantów na skalę międzynarodową i krajową. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me