Time for a warm autumn.




Martin Tungevaag - Wicked Wonderland 


Powoli zaczyna się robić jesienny klimat za oknami!
Tym razem stawiam na sweter oversize, zakupiony dawno temu, 
kiedy jeszcze nie prowadziłam bloga. 
A wielkie coś na manekinie mówiło mi "BUY ME"
Można stwierdzić, że prawie antyk, lecz jeden z moich ulubionych!
Pasujący prawie do wszystkiego, a przy tym ciepły i miły w dotyku. 
Większość mnie zna i wie, że w pracy potrafię siedzieć do północy,
dlatego ubieram się na cebulkę. 
Wychodząc z domu zakładam kilka warstw, bo nigdy nie wiem co mnie czeka po zakończeniu pracy!
Przed pracą jest ciepło, lecz wieczory robią się powoli chłodne.
Można stwierdzić, iż stylizacja bardziej w rockowym wydaniu, 
z nutką BOHO. 
Trochę z pazurem, lecz dalej pasująco do mnie.

//
B. 












Shoes sequin.pl
Pants H&M
Top Zara
Jewelry Bydziubeka.pl | H&M | Apart
Sweater nn
Bag H&M

CONVERSATION

43 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś. :*!
      Jeszcze muszę ponczo zakupić bo ktoś ostatnio miał fajne ;)

      Usuń
  2. Sweter świetny! Ogólnie całość bardzo fajna i zdjęcia piękne.

    PS. Jak tam było na warsztatach? No i imprezie lorda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewunia jest tyle do opowiadania, że 4 lipca jak się spotkamy to buzia nie będzie mi się zamykać !
      Warsztaty Glamour to jak spełnienie jednego z moich marzeń!
      Wyrwanie się z pracy tutaj i pędzenie do mojego świata!

      Usuń
    2. jak 4 lipca to trochę poczekacie :)

      Usuń
    3. Ojjj tam pomyliłam się !

      Usuń
  3. Skąd buty?:D są genialne :)
    Odpisz u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. WSPANIALE, JESIENNE ZDJĘCIA WYMIATAJĄ!
    buziaki:*

    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne buty! Świetnie wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zdecydowanie już mamy jesienny klimat za oknem. Wyglądasz świetnie, to chyba jedna z moich ulubionych Twoich stylizacji. A taki sweterek chętnie bym przygarnęła!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow
    jaki piękny zestaw!
    uwielbiam!
    śliczny sweter!

    pozdrawiam! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcie z liściem na twarzy jest boskie!
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny sweterek! Uwielbiam takie kolorki i fasony :) Twój prezentuje się rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny sweterek :)

    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful pics and perfec fall outfit :)

    http://www.littleblackcoconut.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny look! Uwielbiam to miejsce, muszę się w końcu wybrać tam na zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  14. swietnie wygladasz kochana<3
    Zapraszam również na mojego bloga o podobnej tematyce i wspólnej obserwacji:) - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Niby prosto, jednak podoba mi się przełamanie mocniejszymi dodatkami- absolutnie moje klimaty! :)
    Mocniejszy zestaw z charrakterem :)
    A botki są czadowe!!! :) Sama dumnie bym w takich chodziła :)
    Miłego dnia :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  16. jaka fotogeniczna jesteś;*
    cudowne!

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | tymczasem zapraszam do mnie;)
    buziak!;*

    OdpowiedzUsuń
  17. miejsce jest cudowne!

    ps. mam te same botki <3

    ____
    a u mnie?
    pachnąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo spodobał mi się kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  19. buty i torebka to moi faworyci! :) spodobał mi się Twój blog, dodaję do obs. :)

    OdpowiedzUsuń

Instagram Shots

Instagram

Follow Me